مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
۰ نفر

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از کشف انبار غیرمجاز نگه‌داری تخم‌مرغ در زنجان خبر داد.

انبار تخم مرغ

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، اسماعیل مسلمی با اشاره به کشف انبار غیرمجاز نگه‌داری تخم‌مرغ، اظهار کرد: طی بازرسی‌های انجام‌شده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، یک انبار نگه‌داری تخم‌مرغ که به‌صورت غیرمجاز و بدون اخذ پروانه کسب و عدم درج انبار در سامانه، اقدام به نگه‌داری تخم‌مرغ می‌کرد، کشف و با آن برخورد شد. این انبار با دستور مقام قضایی و با حضور عوامل انتظامی شناسایی و پرونده تخلف آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد؛ تخلف انجام‌شده در این انبار به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بوده است. بعد از کشف انبار احتکار کالا، تشکیل پرونده انجام‌شده و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و بر اساس تصمیم قاضی تعزیرات حکومتی حکم موردنظر برای فرد متخلف صادر خواهد شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به طرح بازرسی اصناف تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح از همراهی ناظران افتخاری نیز بهره خواهیم برد. علاوه‌ بر آن سامانه ۱۲۴ و نیز سامانه اینترنتی «آپ» به‌صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است. نظارت بر صدور و ارائه فاکتور فروش معتبر توسط واحدهای پوشاک و کفش، رعایت درصد سود مجاز در عمده و خرده‌فروشی‌ها، جلوگیری از عرضه کالاهای غیراستاندارد، برخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار از فعالیت‌های مهم بازرسی است.

کد خبر 551414

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha