فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل شهادت ستوان‌یکم هادی رئیسی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج در کمتر از یک ساعت و کشف ۵۹۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله سنگین مواد افیونی از این شهرستان خبردار شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند. مأموران پلیس در روستای علی‌آباد چاهدگال به یک دستگاه خودرو نیسان برخورد کردند و باسرنشینان مسلح آن درگیر شدند که متأسفانه ستوان‌یکم هادی رئیسی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: خودرو اشرار از محل درگیری متواری شد اما با سرعت عمل و هوشیاری مأموران پلیس در کمتر از یک ساعت توقیف و قاتل مسلح دستگیر شد. ۲ قبضه سلاح ممنوع و مقادیر زیادی مهمات در این عملیات کشف شد و مأموران در بازرسی از خودرو ۴۴۳ کیلو و ۸۰۳ گرم تریاک، ۱۱۹ کیلو و ۴۰۱ گرم حشیش، ۱۵ کیلو شیشه و ۱۱ کیلو ۳۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

سردار ناظری گفت: پلیس کرمان با شهادت فرزندان سبزقامتش قد خم نمی‌کند بلکه قوی‌تر می‌شود و با تمام توان با قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می‌کند.

کد خبر 551327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha