مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

باد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز سه‌شنبه اول مهر در گیلان، غرب مازندران، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران طی بعضی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی نقاط استان گیلان، برخی نقاط شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از روز شنبه سامانه‌ای بارشی شمال غرب، برخی مناطق غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب وقوع رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در این مناطق می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: طی سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه نیز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 551285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha