مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

کانادا کشوری زیبا و مدرن در آمریکای شمالی است که سالانه مهاجران بسیاری را برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری و زندگی به سوی خود می کشاند. بسیاری از افراد، کانادا را سرزمین فرصت ها می دانند و به دلیل مهاجرپذیر بودن و استقبال از مهاجرین، این کشور را برای اخذ اقامت و تابعیت انتخاب می نمایند.

WhatsApp Image 2020-09-21 at 15.09.08.jpeg

شاید با خود فکر کنید که پیدا کردن شغل به عنوان یک خارجی در کانادا آسان نیست و ندانید که چه باید بکنید. ما در این مطلب به شما می گوییم که سریع ترین راه پیدا کردن شغل مناسب در کانادا چیست . راه حل مشکل شغلی تان در دست ماست، بنابراین با خواندن این مطلب پاسخ سوالات خود را در رابطه با کار در کانادا بیابید.

آیا کانادا به کارگران خارجی احتیاج دارد؟

نکته جالبی که باید درباره کانادا بدانید این است که بیش از یک چهارم نیروی کار آن را مهاجران تشکیل داده اند. کانادا نیروی کار اندکی دارد و جمعیت آن در برخی از ایالت ها کم است. سیاست گذاران کانادایی از این موضوع اطلاع دارند و به همین خاطر برای پذیرش نیروی کار متخصص از کشورهای سراسر جهان آماده هستند. از طرفی اقتصاد کانادا رو به رشد است و با توجه به نرخ بیکاری پایین در این کشور، نیاز به نیروی کار در صنایع و ارگان های آن به خوبی احساس می شود. بیشتر ایرانیانی که مهاجرت به کانادا را در پیش می گیرند، دوست دارند که در شهرهای بزرگ و مهم آن همچون ونکوور، تورنتو، اوتاوا و مونتریال سکونت پیدا کنند. حتی جالب است بدانید که تورنتو به دلیل داشتن جمعیت زیاد ایرانیان مقیم در آن، به تهرانتو معروف شده است.

اما اگر با فکر باز و منطقی به ماجرای مهاجرت و پیدا کردن کار در کانادا بیندیشید، متوجه می شوید که به عنوان یک فرد مهاجر بهتر است که برای پیدا کردن شغل مناسب به شهرهایی از کانادا بروید و ساکن شوید که اشباع فرصت های شغلی در آن ها کمتر باشد و شما بتوانید به راحتی و با سرعت، شغل دلخواه خود را پیدا کنید. کانادا کشوری باور نکردنی با امنیت و رفاه بالا برای زندگی است و ملیت ها و فرهنگ های گوناگونی را در خود جای داده است. همچنین کشوری پر جنب و جوش و فعال است که دارای سواحل ، پارک ها، مسیرهای پیاده روی بسیار، مکان های طبیعی و بکر و جاذبه های گردشگری دیدنیست. کسب درآمد در آن قابل قبول است و مردم از سطح زندگی خوبی برخوردارند.

با همه این ها جای تعجب نیست که افراد زیادی زندگی در کانادا را برای خود انتخاب کنید. نکته مهمی که درباره کانادا وجود دارد و مهاجران را خوشحال و امیدوار می کند این است که کانادا جمعیت سالمند زیادی دارد و میزان تولد در آن کم است. به همین خاطر با جمعیت پیر و نیروی کار جوان اندک، کارجویان مهاجر می توانند از فرصت های شغلی خوبی بهره مند شوند. بنابراین برای یافتن شغل مناسب بهتر است که سریع ترین و مطمئن ترین گزینه را انتخاب کنید که در ادامه به شما خواهیم گفت.

مهاجرت به کانادا را با یک موسسه مهاجرتی معتبر پیگیری کنید

به یک موسسه مهاجرتی معتبر مراجعه کنید و امور مهاجرتی خود و پیدا کردن شغل مناسب تان را به آن ها بسپارید. در سطح کشور موسسات مهاجرتی متعددی وجود دارد ولی نمی توان به هر موسسه ای اعتماد کرد و امر مهم مهاجرت را به آن ها واگذار نمود. باید موسسه باسابقه و خوشنامی را بیابید که دارای وکلای حرفه ای و صد ها پرونده مهاجرتی موفق باشد.

بدین ترتیب می توانید با اطمینان خاطر در مسیر مهاجرت به کانادا گام بردارید . آینده خود و فرزندان تان را تضمین کنید. خوشبختانه موسسه مهاجرتی پارسی کانادا تمامی این ویژگی ها را دارد و شما را در این مسیر به خوبی راهنمایی خواهد کرد. وکلا و کارشناسان پارسی کانادا با تجربه سالیان سال، حل کردن پرونده های گوناگون و کمک به مهاجران برای انواع روش های مهاجرتی، گزینه های قابل اعتماد و مناسبی برای مشورت و پیگیری مراحل مهاجرت هستند.

با این روش ها به روند پیدا کردن کار در کانادا سرعت بدهید

· جستجوی آنلاین داشته باشید

بسیاری از سایت ها و کاریابی های آنلاین در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند که جویای نیروی کار مطابق با تخصص شما هستند. کافیست که با جستجو و بررسی آن ها گزینه های مناسب شغلی را پیگیری نمایید.

· یک کارفرمای کانادایی پیدا کنید

در حین اینکه به جستجوی آنلاین گزینه های شغلی در اینترنت می پردازید سعی کنید که از همان آژانس های کاریابی و یا وب سایت های شرکت های معتبری که درخواست نیروی کار دارند، یک کارفرمای کانادایی را بیابید که برای استخدام شما با توجه به مهارت هایتان اقدام کند. می توانید با نوشتن ایمیل و ارسال یک رزومه کاری دقیق و کامل از او درخواست کنید که شما را برای کار در شرکت و یا سازمانش بپذیرد. نمونه کارهای تان را نیز با پیوست ارسال کنید. فراموش نکنید که داشتن یک رزومه کاری و نمونه کار قوی به منزله این است که شما نیمی از راه را رفته اید و خودتان را به موفقیت نزدیک نموده اید. البته کارشناسان پارسی کانادا تمامی این بررسی ها و روند ها را برای شما به شکل مطمئن و اثر بخش انجام می دهند و شما می توانید بدون نگرانی کار خود را به آن ها بسپارید.

کد خبر 551086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha