دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که پیرامون بحث انتخابات چه گفت وگویی با کروبی داشتید، بیان کرد: فعلا او در حال بررسی اوضاع، احوال و شرایط انتخابات است.

غلامحسین کرباسچی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، شب گذشته یکی از کانال‌های خبری تلگرام از دیدار غلامحسین کرباسچی و محمد قوچانی با حجت الاسلام کروبی خبر داد. در  عکسی که از این دیدار منتشر شد علاوه بر کرباسچی و قوچانی، یکی از پسران کروبی و قدرت الله علیخانی، هم دیده می شوند.

عکس | دیدار کرباسچی با مهدی کروبی پس از ۱۰ سال | چه کسی کرباسچی را همراهی کرد؟

 غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در رابطه با این دیدار گفت: در این دیدار کروبی با وجود کسالت جسمی که داشت اما از روحیه و حال خوبی برخوردار بود. 

او ادامه داد: بحث های مختلفی در این دیدار مطرح شد، وضعیت گذشته، حال و آینده را مورد بحث قرار دادیم. او بیش از هر چیزی نگران مشکلات مردم و کشور است و نگرانی هایی را در این خصوص بیان کرد.

کرباسچی در خصوص دغدغه های مطرح شده کروبی در این دیدار گفت: همیشه دغدغه او مردم و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و منافع کشور بوده است و او همه عمرش را به پای این دغدغه گذاشته است. 

او در پاسخ به این سوال که پیرامون بحث انتخابات چه گفت وگویی با آقای کروبی داشتید بیان کرد: فعلا او در حال بررسی اوضاع، احوال و شرایط انتخابات است.

کرباسچی گفت: امیدوارم شاهد خبرهای خوبی بیش از این باشیم.  

کد خبر 551082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha