بورس تهران امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه را با افتی سنگین آغاز کرده و به پایان رساند و شاخص کل با کاهش ۵۷ هزار و ۸۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۵۹۵ هزار واحد نشست و مجدد به کانال ۱.۵ میلیون واحد بازگشت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵۷ هزار و ۸۱ واحد افت رقم یک میلیون و ۵۹۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۱۷۲ واحد منفی به رقم ۴۱۵ هزار و ۹۱۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۴۷۷ هزار و ۷۷۹ معامله به ارزش ۴۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۱۷ واحد افت رقم ۱۷ هزار و ۵۹۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۷۸ هزار و ۲۳۷ معامله انجام داده‌اند که ۳۵ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 551063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha