شهردار منطقه ۵ تهران در ادامه شش تغییر مدیریتی که به تازگی در سطح معاونت‌ها و مدیریت‌های این منطقه صورت داده است، در حکم دیگری سرپرست جدیدی برای معاونت خدمات شهری و محیط زیست انتخاب کرد.

تقدير از شهردار منطقه 5

به گزارش همشهری آنلاین، فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ تهران در روزهای اخیر سرپرستان معاونت‌های مالی و اقتصاد شهری، شهرسازی و معماری و سرپرستان شهرداری ناحیه ۲، اداره ساماندهی و مشاغل مزاحم، اداره امور اداری و کارگزینی و اداره آموزش شهرداری منطقه ۵ تهران را منصوب کرد.

در ادامه این تغییرات، سعید صالح محمود رباطی به عنوان سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ تهران معرفی شد.  

منطقه ۵ شهرداری در شمال غرب تهران قرار دارد و از جنوب به جاده مخصوص کرج، از شمال به دامنه کوه‌های البرز، از غرب به رودخانه کن و منطقه ۲۲ و از شرق به بزرگراه محمد علی جناح و اشرفی اصفهانی محدود می‌شود. این منطقه پایتخت به پهنه توسعه شهر تهران معروف است.

پونک، شهران، آریاشهر، مهران، فرحزاد، شهرزیبا، جنت‌آباد، باغ فیض، سردار جنگل، کن و سولقان، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان و اشرفی اصفهانی از محله‌های معروف واقع در منطقه ۵ تهران هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس رویدادی دیگر در این منطقه پایتخت، فریدون حیدری شهردار منطقه ۵، از سوی شورای شهر تهران تقدیرنامه تلاش برای تهران دریافت کرد.

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران که این تقدیرنامه را به حیدری اعطا کرده است، در جلسه پایش عملکرد شهرداری منطقه ۵ گفت: این تقدیرنامه و لوح سپاس، به دلیل همکاری شهردار منطقه ۵ با شورایاران، فراهم کردن زمینه اجرای بودجه‌ریزی مشارکتی در اجرای بند ۲ تبصره ۳۵ بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران و استفاده از نظر مشورتی کارگروه‌ برنامه و بودجه شورایاری منطقه در جلسات کنترل پروژه، به شهردار منطقه اهدا شد.

کد خبر 550732
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha