دکتر امیر بحری که گفته می‌شود بخش‌هایی از زندگی او شباهت‌هایی اساسی با شهردار پیشین تهران دارد، در قسمت تازه «آقازاده» خبر وزیر شدن خود را در سایت همشهری آنلاین می‌بیند.

آقازاده

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر بحری پدر نیما بحری یا همان آقازاده و قطب منفی داستان «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و فیلمنامه حامد عنقاست؛ یک چهره آشنای دولتی با بازی مهدی سلطانی سروستانی که سودای وزیر شدن در سر دارد اما ماجراجویی‌های پسرش نیما (با بازی امیر آقایی) را مزاحم خود می‌بیند. روابط عاشقانه دکتر با یک دختر جوان و شباهت‌های این رابطه با ماجرای محمدعلی نجفی و میترا استاد (به ویژه اشاره به اسلحه‌ای که مجوز حمل و استفاده ندارد) پیش از این جنجالی شده بود.

در قسمت سیزدهم «آقازاده» که از بامداد جمعه در دسترس کاربران است، دکتر بحری با حمایت یک چهره پرنفوذ که به پرونده‌های محرمانه دسترسی دارد، جانشین وزیر مستعفی می‌شود و قرار است تا چند روز دیگر رئیس جمهوری او را به عنوان گزینه اصلی وزارت به مجلس معرفی کند. دکتر سرمست از این پیروزی با خریدن یک ست طلا سراغ دختر جوان می‌رود و سر میز شام در رستوران، پیامی به گوشی‌اش می‌رسد و وقتی پیام را باز می‌کند، خبر وزیر شدن خود را در سایت همشهری آنلاین می‌بیند.

هر چند سلطانی در ظاهر شبیه شهردار پیشین تهران نیست که به اتهام قتل همسر دومش در زندان است اما خیلی‌ها شاید با دیدن جمشید هاشم‌پور یاد اکبر طبری بیفتند؛ چهره جنجالی قوه قضاییه که او هم در بازداشت است و همین روزها حکم ۳۱ سال زندانش بسیار خبرساز شده بود. در قسمت‌های آینده احتمالا شباهت‌هایی بیشتر از شخصیت هاشم‌پور در «آقازاده» و یکی از چهره‌های پرحاشیه دو دهه اخیر قوه قضاییه در سریال به تصویر کشیده می‌شود.

کد خبر 550455

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha