پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع‌مقدس برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاوری‌ها و رشادت‌های سربازان وطن، ویدئوکلیپ «عشق به زبان جنگ» از سوی فرهنگسرای خانواده در فضای مجازی منتشر می‌شود.

کتاب

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع‌مقدس برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاوری‌ها و رشادت‌های سربازان وطن، ویدئوکلیپ «عشق به زبان جنگ» از سوی فرهنگسرای خانواده در فضای مجازی منتشر می‌شود. در این ویدئوکلیپ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس کتاب «آن طرف پل معلق» نوشته «زهره کیانی امینه» معرفی می‌شود.

این کتاب روایت عشق همسر یک جانباز است که فداکارانه و با عشق کنار او زندگی می‌کند. این مجموعه داستان از ۱۸ داستان کوتاه و بلند تشکیل شده و با سبک بدیع و قلم نو چهاردهمین مجموعه داستان کوتاه نویسنده است. زهره کیانی امینه متولد (۱۳۳۳) از نویسندگان اصفهانی است که نویسندگی را از دوران دانشجویی آغاز کرده است. از او تاکنون کتاب‌های «مرغ ماهیخوار»، «من شیمیایی شده‌ام»، «مثل بختک»، مجموعه داستان «گریه نکن»، «یکی به آخر»، «فقط پنج دقیقه»، «ماهی و ماه» و «خدا هم خندید» منتشر شده است. شهروندان برای تماشای این ویدئوکلیپ، می‌توانند از ۲ مهر ماه به فضاهای مجازی فرهنگسرای خانواده به نشانی
Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

کد خبر 550431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha