احسان حدادی قرار است برای عمل خار پاشنه خود راهی آلمان شود. سفری که با انتقادات زیادی همراه بود اما در نهایت با درخواست عجیب پرتابگر کشورمان چاره ای جز انجام آن باقی نماند.

حدادي

به گزارش همشهری آنلاین ماجرای خار پاشنه احسان حدادی که می‌رفت به یک معضل جدی و اساسی برای ورزش این مملکت تبدیل شود در نهایت با پیگری حدادی و فدراسیون دو و میدانی حل شد تا این ورزشکار برای عمل پاشنه خود راهی آلمان شود. فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده هزینه این عمل با هتلینگ بیمارستانی چیزی نزدیک به ۹ هزار یورو خواهد بود و بلیت رفت و برگشت به آلمان و سایر هزینه‌ها هم به این رقم اضافه خواهد شد. با یک حساب سرانگشتی این عمل خار پاشنه رقمی معادل ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان برای ورزش این مملکت آب خواهد خورد. 

گویا حدادی اعلام کرده بود برای عمل پاشنه خود اصراری به رفتن به آلمان ندارد به شرطی که یک پزشک داخلی به او تضمین کتبی بدهد که عمل خار پاشنه او موفقیت آمیز خواهد بود! اما بعد از مخالفت کمیته ملی المپیک با این درخواست در نهایت پافشاری او و درخواست مجدد فدراسیون دو و میدانی باعث شد تا بعد از کش و قوس فراوان و برگزاری ۵ جلسه فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز عمل این ورزشکار در آلمان را صادر کند. حالا پزشک آلمانی به گفته حدادی  تضمین کتبی داده تا او راهی آلمان شود. 

حدادی پیش از این در خصوص انتقاداتی که از سفر او به آلمان برای درمان خار پاشنه شده بود گفته بود « من عشق مسافرت نیستم و به اندازه تعداد موهای سرم سفر خارجی داشته‌ام. کسانی از من انتقاد می‌کنند که تا قشم هم نرفته‌اند. من در المپیک نتیجه نگیرم کسی نمیگوید دلار ۲۴ هزار تومان بود و کشور تحریم بود. اتفاقا جذابیتش به همین است که با این شرایط بروم و مدال بگیرم.  کسانی که اینقدر از من انتقاد می کنند، برایم تبلیغات مجانی می کنند. من برای شاد کردن دل مردم تلاش می کنم و به جز این انگیزه ای ندارم؛ وگرنه که خارپاشنه ام را هم می دادم ممد نقاش در محله خاوران درست کند!»

ما که معنی اصرار نکردن را متوجه نمی‌شویم اما روی خوشحالی مردم حتی بعد از کسی مدال طلای المپیک هم حساب نکن. ۹۰ درصد همین مردمی که دم از خوشحالی‌شان می‌زنی در آرزوی سفر به همین قشم هستند. اصلا ما ندید بدیدها مدال المپیک تو را هم نبینیم چه می‌شود؟ حساب مردم را جدا نکن. سفر آلمانت را برو. بیشتر مراقب سلامتی‌ات باش. از ما هم کاری به جز تبلیغ مجانی برای شما برنمی‌آید. خار پاشنه از شما دور باد ورزشکار مردمی!

کد خبر 550406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha