شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سقز در استان کردستان گفت: آتش‌سوزی کوه جاقل و مراتع روستای حسن‌سلاران با تلاش آتش‌نشانان، نیروهای منابع طبیعی و مردم منطقه مهار شد.

مهارآتش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد دولتی اظهار کرد: روز گذشته ۲۸ شهریور چند فقره آتش‌سوزی در مناطق مختلف شهرستان داشتیم که موجب وارد شدن خسارت به عرصه‌های طبیعی و کشاورزی شد یکی از این آتش‌سوزی‌ها در کوه‌های جاقل سقز روی داد که نیروهای ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند و عملیات اطفا را انجام دادند.

دولتی با بیان اینکه این آتش‌سوزی ناشی از روشن کردن آتش توسط عوامل انسانی در منطقه بود، افزود: مردم منطقه با احساس مسئولیت، برای خاموش کردن آتش در محل بودند و با همکاری نیروهای منابع طبیعی و تلاش آتش نشانان، در مدت کوتاهی حریق مهار و خاموش شد. حریق در مراتع روستای حسن سلاران سرشیو هم با اعزام نیروهای آتش نشانی مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سقز از مردم خواست در زمان حضور در طبیعت مسائل ایمنی را رعایت کرده و در صورت روشن کردن آتش قبل از ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوند تا شاهد حوادثی از این قبیل نباشیم.  

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

کد خبر 550357

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha