محمود احمدی نژاد که ظاهرا این روزها هر کاری را برای دیده شدن انجام می‌دهد این‌بار مصاحبه با رسانه‌ای ضد انقلاب را انتخاب کرد و با رادیو فردا که از جمله رسانه‌های حامی تحریم و فشار حداکثری ترامپ علیه ایران است، گفت و گو و دوباره خود را سوژه کاربران فضای مجازی کرد.

احمدی نژاد رادیو فردا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خراسان، احمدی نژاد در بخشی از این مصاحبه درباره علت نامه نوشتن به ولیعهد کودک کش سعودی بدون اشاره به جنایات آل‌سعود گفت: «هر انسانی می تواند در جهت صلح و دوستی و امنیت تلاش کند، وظیفه‌اش هست.» همچنین درباره عملکرد خود در دوران ریاست جمهوری اش گفت: «از حرف ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری پشیمان نیستم» .

علاوه بر صحبت هایی که احمدی نژاد در این مصاحبه انجام داد، اصل اعتباربخشی به رسانه ای که حامی تحریم دارویی ایران است به مذاق کاربران توئیتری خوش نیامد و واکنش هایی را در پی داشت:

* امثال رادیو فردا دنبال جذب مخاطبند و چه کسی بهتر از احمدی‌نژاد که التماس‌هایش برای دیده شدن گوش فلک را پاره کرده. مردی که قاتل کودکان یمن را برادر می‌خواند عجیب نیست هم‌صحبت رسانه قاتلین حاج قاسم شود...

* در روزگاری که مدعیان شرافت عربی با رژیم صهیونیستی صلح اجباری می کنند، مصاحبه احمدی نژاد با سازمان سیا که هم حاج قاسم را ترور کرد و هم حتی از تحریم داروی مردم دریغ نکرد امری غیر طبیعی نیست! احمدی نژاد به بن سلمان گفته بود برادر... این همان عادی سازی است!

*  احمدی نژاد ۱۳۹۹: من مخالف حصر بودم. ۱۴۰۰: من نمی خواستم سال ۸۸ کاندیدا بشوم. ۱۴۰۱: من مخالف ریاست جمهوری خودم بودم. ۱۴۰۲: من رئیس جمهور نبودم، اشتباه گرفتید. ۱۴۰۳: من احمدی نژاد نیستم. اصلاً احمدی نژاد نمنده؟!

* احمدی نژاد با مصاحبه‌اش به رسانه‌ای که دست در جیب دشمنان قسم خورده‌مان دارد، وجاهت بخشید. به گلناز اسفندیاری، مجری برنامه که از براندازان سلطنت طلب است، رسمیت داد!

* همه چیز مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا یه طرف ؛ تیکه آخر که میگه ان‌شاءا... موفق باشید یه طرف؛ بابا تو دیگه کی هستی برای دشمن ایران آرزوی موفقیت می کنی!؟

واکنش حسام الدین آشنا به مصاحبه احمدی‌نژاد

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری نیز در یک توییت به مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا واکنش نشان داد. به گزارش همشهری آنلاین حسام آشنا در حساب کاربری‌اش در توییتر با هشتگ (احمدی نژاد) و (عملیات روانی) نوشت: «رادیو فردا رسانه نیست. سامانه عملیات روانی است.»

مشروح این گفت و گوی احمدی نژاد را در لینک زیر بخوانید: 

کد خبر 550326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • رحیم US ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    خاک عالم بر سرت احمدی نژاد نه به اون حرف های قهرمانانه نه به این التماس ذلیلانه آبرویت را بردی ما تورا دوست داشتیم به خاطر ایده ات که یاور مستضعفین بودی ولی حالا معلوم می شود انسان ها در گذر زمان اعتبار آنها مشخص می شود
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      95 46
      ادب چیز خوبی که نداری همون بهتر که نظر ندی
  • ایرانی US ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    صحبت ایشون با رادیو در حقیقت شکستن یک تابو ست و مقدمه زیبایی از تمرین دموکراسی و پذیرش دیدگاه منتقد هستش و باید بفال نیک گرفت. ایشون بهترین گزینه میتونه باشه برای کاندیداتوری ریاست جمهوری از بین کاندیدای موجود و فکر می‌کنم اقبال بلندی برای رای آوردن دارند.
    • محمد IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      72 38
      من طرفدار اصلاح طلبا نیستم ولی الان اگه یه اصلاح طلب با رادیو فردا مصاحبه میکرد میشد خائن و خود فروخته
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      31 70
      خودت می دونی چی داری میگی... مصاحبه و آرزوی موفقیت به کسانیکه مسخص است دستشان خونین به خون قهرمان ملت شریف ایران حاج قاسم است خط قرمز تمام ملت ایران هست هر قوم هر نژاد هر تفکر و هر اعتقاد...حاج قاسم فراتر از مرز بندی بود ...بفهم .
  • سامان IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    سلام و درود بی پایان خداوند عزیز بر شیر مرد ایرانی و نادر شاه زمان دکتر احمدی نژاد عزیز و یاران با وفایش او ناجی و نجات دهنده این سرزمین اهورایی است خداوندا حافظش باش امین یا رب العالمین
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    با سلام. تو ايران تو خيلي چيزا انحصار هست. يكي از انحصارها مربوط به صدا و سيما و خبرگزاري ها و روزنامه هاست، كه حقايق را بيان نمي كنند و يا در اختيار مراكز قدرت هستند و آزادي بيان در آنها وجود ندارد. هركسي بايد بتواند نظرش را آزادانه بيان كند و يا رسانه خصوصي خود را داشته باشد كه در ايران مجاز به اين كار نيست. ايشون يك شخصيت سياسي هستند.بنابراين مصاحبه با راديو فردا را مي توان توجيه كرد.
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
      4 3
      از مقایسه ای که کردی معلومه که احمدی نژاد رو چقدر قبول داری ... و احمدی نژاد چجور انسانی نادر شاااااه
  • سرباز IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    128 6
    همشهری انلاین تو جوابگوی دلار ۲۵ تومنی و پراید صد میلیونی باش ول کن احمدی نژادو
  • عادل عارفی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    بزرگ تر از شما رسانه های در پیتی هم نمی تووه احمدی نژاد رو خراب کنه، شما که جای خود دارید خخخخخ
  • حمید IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    با سلام و خسته نباشید خدمت مردم عزیز و فهیم ایران و همچنین کارکنان سایت روزنامه همشهری خدمت شما عرض کنم با این حرفها نمیتونید احمدی نژاد رو خراب کنید چون از بین هاشمی خاتمی روحانی موسوی با شرفترین. خاکی ترین. پاک ترین رئیس جمهور ایران در چهل سال اخیر بوده که اولویت اولش زندگی محرومین بوده خدا بهش عزت و غرور بده من شخصا بیاد برا انتخابات رای میدم نیاد شرکت نمیکنم و خیلیها مثل من هستن موفق و پیروز باشید ایا این جمله رو نباید به شما میگفتم چون مخالف عقاید من هستید ولی موفق وپیروز باشید
  • علی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    احمدی نژاد برای هر کارش منطق دارد این شما هستید که خودتان را پشت جمهوری اسلامی پنهان کرده اید و مردم را به روز سیاه نشاندید
    • اصلان IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      54 2
      کلا ادم بایست منطق داشته باشد
  • بهپور IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    98 14
    وقتی درداخل ایران به مردی که 8سال زندگیشو فدای ملت کرد بهایی نمیدن وکارای انجام داده اوازقبیل مسکن مهر که من خودم با15ملیون صاحبش شدم وبا 2ملیون آورده نقدی وبا5ملیون تسهیلات خودرو فرسوده صاحب یه ماشین صفر شدم چرا حمایتش نکنم اکثر مردم طرفدار ایشون نه گوشی هوشمند دارن نه به سایت دسترسی دارن که شما بخواهید تخریبشون کنید .ایشون تودل مردم ضعیف وفقیر که بیش از70درصد جامعه است جای دارند پس این شخص باید صدای خاموش خود روازبیرون به مردم برسونه.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    108 7
    سلام دکتر من قبلاً خیلی ازشما انتقاد می کردم. ولی الان نه. لطفاً منو حلال کن. اگر حرفاتون از ته دل باشه و کلک نزده باشی
  • ایمان بیت اللهی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    84 11
    آری در این زمانه همه عاشق شهرتن اما حساب احمدی نژاد جداست او که نیازی به شهرت ندارد او از همان اول مرد عمل بوده هست خواهدبود چه نیازی به دیده شدن دارد وفتی که کوره دهات ترین دوردست ترین جای بپرسید احمدی نژاد کیست از او به عنوان نجات دهنده محرومین صحبت میکنند بر عکس او بوسه میزنند دیگران هم ریس جمهورند ایا این چنین محبوبیت دارنذ
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    74 16
    تقصر شما هم هست اگر مهم نیست احمدی نژاد چطور درباره اش اینقدر حرف وجدیث میزارین واورا گنده اش کرده اید بزارین بحال خودش باشد که دارد مردم انتخابش میکنند
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    95 4
    همشهری آنلاین امیدوارم نظرم رو تایید کنی. در جواب جناب آشنا باید گفت این کارهای شما و رسانه هایتان که میخوان همه چیز رو و بر وفق مردم نشان بدهند، اسمش جنگ روانی نیست؟ من دیگه حرفی ندارم. وقتی خودی ها حرف مردم رو نمی شنوند، نباید انتظار داشت که مردم به دشمن رجوع کنند
  • محمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    2 0
    خب وقتی رسانه ملی در اختیار گروه خاصی باشد و اجازه دسترسی به شخصی که هشت سال رئیس جمهور کشور بوده را نداشته باشد چه انتظاری غیر از این می شود تصور کرد. شخصا عقیده دارم که کار آقای احمدی نژاد درست نبوده ولی از طرف دیگر باید به ایشان حق داد از روی ناچاری این کار را انجام داده است.