مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
۰ نفر

فرماندار منوجان تعطیلی یک مدرسه را در این شهرستان به آنچه در فضای مجازی ابتلای معلمان این مدرسه به کرونا گفته شده تکذیب کرد.

کلاس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد محمودی روز پنج‌شنبه ۲۷ شهریور به انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یک مدرسه به دلیل ابتلای همه معلمان این مدرسه به کرونا اشاره کرد و گفت: این مطلب صحت ندارد، چراکه فقط ۳ نفر از معلمان این مدرسه مشکوک به کرونا هستند.

وی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم برای ایجاد فضایی سالم در مدارس برای حضور دانش‌آموزان فراهم شده و جای هیچ نگرانی برای والدین نیست، چراکه همه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اجرا می‌شود.

محمودی با بیان اینکه هیچ اجباری برای آموزش حضوری دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد اظهار کرد: تشخیص این امر بر عهده والدین گذاشته شده است.

فرماندار منوجان به بازدیدهای مستمر از مدارس اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی ما سلامت حفظ جان دانش‌آموزان و مردم است.

وی بر رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی مداوم دست‌ها تاکید کرد و مقابله با کرونا را نیازمند مشارکت همه مردم عنوان کرد.  

شهرستان منوجان در فاصله ۴۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است. این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان‌های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.

کد خبر 549997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha