مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

نقل و انتقال خودرو و تعویض پلاک در تنها مرکز تعویض پلاک شهرستان یزد از شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ با استفاده از سیستم نوبتی اینترنتی انجام می‌شود.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رییس پلیس راهور استان یزد اعلام کرد: این طرح با هدف رفاه مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از تجمع‌های بی‌مورد در مرکز تعویض پلاک اجرا می‌شود.

به گفته سرهنگ مهدی زارع، متقاضیان برای دریافت خدمات باید قبل از حضور در مرکز از طریق سامانه اینترنتی نوبت‌دهی شماره‌گذاری مراکز تعویض پلاک نسبت به اخذ نوبت اقدام و راس ساعت در مرکز حضور یابند. مراجعه‌کنندگان می‌توانند تا یک ساعت از زمان نوبت خود، تاخیر داشته باشند و پس از آن نوبت این افراد لغو می‌شود و باید دوباره برای نوبت بگیرند.

رییس پلیس راهور استان یزد ادامه داد: کسانی که خارج از برنامه نوبت‌دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک حاضر شوند خدماتی دریافت نخواهند کرد. مراحل تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو در سامانه مذکور بارگذاری شده و لازم است متقاضیان قبل از حضور، مدارک خود را تکمیل کنند.

ازدحام مراجعه‌کنندگان در تنها مرکز تعویض پلاک شهرستان یزد در ماه‌های اخیر موجب ناخرسندی شهروندان شده بود و امید است با نوبت‌دهی اینترنتی، این مشکل رفع شود.

کد خبر 549805

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha