تمام مذاکرات علیپور با پرسپولیس در واقع اجرای یک نمایش نه‌چندان طراحی شده بود.

علي عليپور

به گزارش همشهری آنلاین علی علیپور مهاجم فصل قبل پرسپولیس هفته گذشته با انتشار پستی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد. مهاجم سرخ‌ها اعلام کرد که هر چه تلاش کرده نتوانسته به حضورش در پرسپولیس ادامه دهد و به مدیران باشگاه هم حق می‌دهد که در چارچوب مصوب مالی خود حرکت کنند. تا به اینجای کار همه چیز حرفه‌ای است و هواداران پرسپولیس هم زیر پست این بازیکن برای مهاجم گلزن خود آرزوی موفقیت کردند تا او راهی اروپا شود.

اما ماجرا زمانی جالب توجه می‌شود که بدانیم تمام مذاکرات علیپور با پرسپولیس در واقع اجرای یک نمایش نه‌چندان طراحی شده بوده است. نمایشی که البته بیشتر به وجهه این بازیکن آسیب رساند. مهاجم سرخ‌ها بعد از اصرار مدیران این تیم در نهایت حاضر به مذاکرات چند باره با آن‌ها شد اما در نهایت اعلام کرد که مبلغ درخواستی‌اش با موافقت مدیران این تیم روبه رو نشده است. امروز اما مدیر باشگاه ماریتیمو اعلام کرد که بیشتر از دو ماه است که با علیپور قرارداد امضا کرده‌اند و همچنان به دلیل مشکلات ویزا  بازیکن جدید آنها موفق به حضور در پرتغال نشده است.

علیپور حق دارد که به دنبال پیشرفت راهی فوتبال اروپا شود و به دلیل درخشش در این سال‌ها قرارداد دلاری هم ببندد. نوش جانش، اما باور کنید جدا شدن از یک باشگاه آنقدرها هم نیاز به اجرای چنین نمایش‌هایی ندارد. روزگاری در پرسپولیسی که حتی پنجره‌ نقل و انتقالاتی‌اش بسته بود صادق محرمی با یک فصل حضور به عنوان بازیکن فیکس از همان زمان که زمزمه لژیونر شدنش بود اعلام کرد که تصمیم به حضور در فوتبال اروپا دارد و دست آخر روی دوش هم‌تیمی‌هایش از این تیم خداحافظی کرد و راهی لیگ کم‌و نام‌ نشان کرواسی شد بدون هیچ گونه خون و خونریزی و راه رفتن روی اعصاب هوادار. این روزها یکی از معضلات فوتبال ما آموختن «فرهنگ جدا شدن» به بازیکنان است. بازیکنانی که در نمونه حادتر از علیپور، چرتکه از دستان‌شان نمی‌افتد برای محاسبه کم و کسر درصدهای دریافتی‌شان و فسخ یک‌طرفه قرارداد با باشگاه و البته پیوندشان با هوادار.

کد خبر 549760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha