بازار سرمایه امروز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه را با روندی رو به رشد آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۴۴ هزار و ۶۵۷ واحد عدد یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد را ثبت کرد و بدین ترتیب شاخص کل وارد کانال ۱.۷ میلیون واحد شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۵ شاخص کل با ۴۴ هزار و ۶۵۷ واحد رشد رقم یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۶۵ واحد افزایش به رقم ۴۳۱ هزار و ۴۶۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۲۱۸ هزار معامله به ارزش ۱۰۲ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه‌گذاری غدیر، مخابرات ایران و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴۱۱ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۸۶۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۷۸ هزار و ۴۹۹ معامله انجام داده‌اند که ۳۰ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 549720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha