چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: زن ۵۰ ساله اهل دیشموک که در کوه دل‌افروز دچار سانحه شده بود، نجات یافت.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن جلیل اظهار کرد: در تماس با اورژانس ۱۱۵ دهدشت، اطلاع داده شد خانم ۵۰ساله‌ای در منطقه دل‌افروز از توابع بخش دیشموک، دچار مصدومیت و خونریزی شدید شده که بلافاصله پایگاه اورژانس جاده‌ای دیشموک به منطقه اعزام شد. به علت سخت‌گذر بودن منطقه، تکنیسین‌های اورژانس ۱۱۵ پیاده به سمت محل حادثه رفتند.

وی گفت: بعد از حدود ۴ ساعت پیاده‌روی شبانه، در نهایت تکنیسین‌های اورژانس به محل حادثه رسیدند و برای مصدوم اقدام‌های درمانی و حمایتی اولیه لازم را انجام دادند. در ۵ ساعت تلاش بی‌وقفه، مصدوم با برانکارد به پایین انتقال یافت و با حال عمومی مساعد به درمانگاه دیشموک اعزام شد.

بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه افزون بر ۲۲ هزار نفر جمعیت دارد. شهر دیشموک از شمال به شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری، از غرب به ایذه و باغملک درخوزستان، از جنوب به ارتفاعات ۳ هزار متری کوه سیاه و بخش بهمئی گرمسیر و از شرق به بخش‌های مارگون و چاروسا و شهر دهدشت می‌رسد.

کد خبر 549699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha