مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: سه مکان مستعد در استان شامل آبگرم یله‌گنبد، سد انحرافی زیاران و سد نهب برای جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد تاسیسات گردشگری آبی شناسایی و انتخاب شده است.

قايق سواري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا خزائلی افزود: فراخوان جذب سرمایه گذار برای ایجاد تاسیسات گردشگری در این مکان‌ها به زودی منتشر خواهد شد. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی وزارت نیرو تلاش دارد تا از ظرفیت سدها، رودخانه‌ها و بندها برای ایجاد تاسیسات و اماکن گردشگری استفاده کند. اماکن گردشگری آبی معمولا مخاطبان و طرفداران زیادی دارند و سرمایه‌گذاری در این حوزه برای سرمایه گذاران توجیه و آورده اقتصادی مناسبی خواهد داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با اشاره به بازدید این هفته به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین و فرماندار آبیک از بند و رودخانه زیاران گفت: این مکان خوش آب و هوا و خوش‌منظره از اولویت‌های استان در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی به شمار می‌رود. در این بازدید مقرر شد با توجه مطالعات انجام شده، از سرمایه گذاران بومی و غیربومی برای ایجاد تاسیسات گردشگری آبی در بند و رودخانه زیاران اقدام شود.

کد خبر 549679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha