اپل روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور در رویداد آنلاین Time Flies محصولات جدیدش شامل گونه‌های جدید اپل‌ واچ و آی‌پد را رونمایی کرد.

Apple watch

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، شرکت اپل در این رویداد دو «اپل واچ» جدید اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE را معرفی کرد.

رنگ‌های گوناگون اپل واچ

اپل‌واچ سری ۶ با قیمت ۳۹۹ دلار دارای یک «پالسی اکسی‌متر» (اکسیژن‌سنج نبضی) است که میزان اشباع اکسیژن خون را اندازه می‌گیرد و آن را همیشه روی صفحه نشان می‌دهد و اپل واچ SE با قیمت ۲۷۹ دلار در واقع همان مشخصات سخت‌افزاری اپل واچ سری ۵ را دارد که در پوشش جدیدی قرار گرفته‌ است.

در اپل‌واچ‌های جدید یک «تنظیم خانوادگی» تعبیه شده است که به والدین امکان می‌دهد اپل‌واچ‌های سیم‌کارت دار را برای کودکانی که آیفون ندارند، تنظیم کنند.

اپل‌ واچ‌های جدید به سیستم عامل WatchOS 7 مجهز هستند.

اپل همچنین دو آی‌پد جدید را معرفی کرد. آی‌پد ایر جدید با طراحی شبیه آی‌پد پرو دارای تراشه بیونیکی A14  است که انتظار می‌رفت در رونمایی از آیفون ۱۲ در ماه آینده برای نخستین بار معرفی شود. آی‌پد ایر قابلیت تشخیص هویت یا شناسایی چهره (FaceID) را ندارد، در عوض یک حسگر جدید تشخیص هویت لمسی در دکمه روشن‌وخاموش آن قرار داده شده است.

آی‌پد جدید- نسل هشتم- (با قیمت پایین‌تر) با تراشه بیونیکی A12 مشخصاتی شبیه آی‌پد ایر سال پیش دارد و با این برند جدید و قیمت کاهش یافته ۳۲۹ دلار به فروش خواهد رسید.

آی‌پدهای جدید نیز به سیستم عامل جدید iOS 14 مجهز هستند.

اپل همچنین یک سرویس آمادگی بدنی برای اپل واچ با نام «اپل‌فیتنس پلاس» عرضه کرده است که با اشتراک ۹.۹ دلار در ماه تمرین‌های ورزشی را آموزش می‌دهد. این سرویس درون سرویس اشتراک «اپل وان» دارد که به همراه سایر سرویس‌های اپل و ذخیره ابری با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود.

کد خبر 549611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha