سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
۰ نفر

‏اپل واچ سری ۶ به سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون مجهز شده است. ‏برای اندازه‌گیری اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون در اپل واچ سری ۶ فقط به ۱۵ ثانیه زمان نیاز است. این امکان یکی از راه‌های ابتدایی تشخیص احتمال ابتلا به کووید۱۹ است.

اپل واچ سری ۶

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ اپل در رویداد Time Flies از اپل واچ سری 6 در چندین رنگ جدید و همچنین با قابلیت های تازه از جمله پایش اکسیژن خون رونمایی کرد؛ پایش سطح اکسیژن خون در ۷-۸ ماه گذشته یکی از مهمترین و ابتدایی‌ترین راه‌های تشخیص ابتلای فردی به کرونا بوده است، تا حدی که بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها علاوه بر تب‌سنجی، سطح اکسیژن خون کارکنان خود را اندازه‌گیری می‌کنند.

اپل واچ سری 6 به شما اجازه می دهد تا به لطف هوش مصنوعی پیشرفته که سطح اکسیژن خون را از روی رنگ خون اندازه گیری می کند، میزان اکسیژن خون خود را مستقیماً از مچ دست اندازه گیری کنید. می توان سطح اکسیژن را به شکل دستی و در مدت زمان تنها 15 ثانیه اندازه گیری کرد، علاوه بر این ساعت به طور پیوسته و در حین خواب میزان اکسیژن را اندازه گیری می کند.

قابلیت جدید Blood O2 با در نظر گرفتن تحقیقات انجام شده در زمینه هایی همچون آسم، مشکلات قلبی و ویروس کرونا سطح اکسیژن خون را اندازه گیری می کند. اپل واچ سری 6 از چیپ نسل ششم با پردازنده دو هسته ای مبتنی بر تراشه A13 برخوردار است که به گفته اپل 20 درصد سریع تر از نسل قبل عمل می کند.

به گزارش دیجیاتو؛ علاوه بر این حالا قابلیت نمایشگر همیشه روشن در فضای باز 2.5 برابر روشنایی بیشتری دارد و حالا میزان ارتفاع را نیز به شما نشان می‌دهد. اپل واچ سری 6 حالا برای اولین بار با کیس آلومینیومی آبی رنگ به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این امکان سفارش این محصول با بند فولاد ضدزنگ به رنگ طلایی کلاسیک، گرافیتی و نسخه جدید به رنگ قرمز (PRODUCT RED) امکان پذیر است.

اپل می‌گوید مدل‌های آلومینیومی اپل واچ سری 6 همانند مک بوک پروهای جدید، به طور 100 درصد از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده‌اند. اپل همچنین از بند جدیدی به نام Solo Loop رونمایی کرده که تنها از یک قطعه سیلیکون تشکیل شده که هیچ گونه سوراخ و سگک ندارد. این بند در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه خواهد شد.

از واچ فیس‌های جدید نباید غافل شد که حالا شامل تاکی متر، مموجی و غیره می‌شوند. watchOS 7 پشتیبانی از قابلیت پایش خواب را به اپل واچ سری 6 آورده و در مورد سطح حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 Max) به کاربر اخطار خواهد داد. این سیستم عامل همچنین قابلیت‌هایی همچون پایش خواب، اپ Fitness با پشتیبانی از حالت‌های ورزشی جدید، قابلیت شستن دست با توجه به دنیاگیری ویروس کرونا و همچنین قابلیت اشتراک گذاری واچ فیس به بازار عرضه خواهد شد.

اپل واچ سری 6 با شروع قیمت 399 دلار (مدل 40 میلیمتری) از هم اکنون قابل خریداری است و از روز جمعه به آدرس خریداران ارسال می‌شود. اپل می‌گوید برای جلوگیری از تولید پسماند الکترونیکی، آداپتور USB را درون جعبه این محصول قرار نداده و بنابراین اپل واچ سری 6 فقط با کابل شارژ به دست مشتری می‌رسد.

اپل واچ سری ۶ (Apple Watch Series ۶) جدیدترین و رده‌بالاترین ساعت هوشمند اپل است که با مجموعه‌ی متنوعی از قابلیت‌ها، تلاش می‌کند سهم بیشتری از بازار را برای کوپرتینونشین‌ها به‌همراه بیاورد.

از مدت‌ها پیش افشاگران گفته بودند که اپل قصد دارد رویداد مهمی در ماه شهریور برای رونمایی جدیدترین محصولاتش برگزار کند. اپل هفته‌ی گذشته این شایعه‌ها را تأیید و اعلام کرد که بیست‌وپنجم شهریورماه، رویدادی آنلاین برگزار می‌کند. کنفرانس مطبوعاتی اپل که شعار Time Flies برای آن انتخاب شده، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز شد و در جریان برگزاری آن شاهد رونمایی مدل جدید ساعت‌های هوشمند شرکت کوپرتینویی بودیم.

اپل سال‌ها است در صنعت ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کند و ساعت‌های این شرکت توانسته‌اند توجه افراد بسیار زیادی را جلب کنند. اپل ادعا می‌کند که محصولات خانواده‌ی اپل واچ، محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیا هستند. اپل طی سال‌های گذشته تلاش کرده با بهبود طراحی ظاهری و افزایش قابلیت‌های ارائه‌شده توسط اپل واچ‌ها، سهم خود را از بازار پوشیدنی‌ها بیش‌ازپیش بالا ببرد. اپل واچ سری ۶ (Apple Watch Series ۶) جدیدترین جاه‌طلبی اپل در دنیای پوشیدنی‌ها به‌حساب می‌آید.

ساعت‌های اپل از دو نسل پیش، توانایی ثبت نوار قلب (ECG) کاربر را پیدا کرده‌اند. گرچه دقت حسگرهای اپل واچ هرگز به‌پای دستگاه‌های پزشکی نمی‌رسد، اما وجود چنین امکانی در یک ساعت هوشمند خبر بسیار خوبی به‌حساب می‌آید. ساعت جدید اپل قابلیت‌های مختلف ساعت‌های پیشین نظیر ثبت نوار قلب را بهبود می‌بخشد و برخی قابلیت‌های جدید اضافه می‌کند.

کد خبر 549602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha