داستان «اسماعیل، اسماعیل» اثر زنده‌یاد محمود گلابدره‌ای از روز شنبه (۲۹ شهریور) تا پنجشنبه (۳ مهر)، در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌شود.

محمود گلابدره ای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردبیر برنامه کتاب شب رادیو درباره این داستان توضیح داد: داستان «اسماعیل، اسماعیل» یکی از اولین آثار داستانی دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۰ منتشر شده و چندین بار در شمارگان بالا تجدید چاپ شده است.

گلابدره‌ای در این داستان، ماجرای خانواده‌ای را روایت می کند که با اولین هجوم دشمن، از اهواز به شوشتر فرار می‌کنند و در آنجا ساکن میشوند، اما فرزند جوانشان اسماعیل با این فرار ذلت بار مخالف است و سعی می کند حداقل پدرش را برای دفاع از شهرشان به اهواز برگرداند. پدر قبول می کند، اما مادر ناراضی است. سرانجام پدر و پسر، گریه های مادر را نادیده می گیرند و به سوی اهواز حرکت می کنند، اما...

شنوندگان رادیو تهران می توانند  این داستان را طی یک هفته در شش قسمت ۲۰ دقیقه ای با صدای رادیو بهروز رضوی و تهیه کنندگی رضا قربانی در ساعت ۲۳:۳۰ بشنوند.

محمدباقر رضایی سردبیری و نویسندگی، رضا قربانی و زرین کشاورز تهیه کنندگی یک هفته در میان، محسن فراهانی صدابرداری و گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، مدیریت تولید برنامه رادیویی «کتاب شب» را به عهده دارند.

کد خبر 549550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha