بورس تهران امروز سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه روند رو به رشد خود را که از ابتداری صبح آغاز کرده بود را ادامه داد و شاخص کل با افزایش ۵۷ هزار و ۴۸۷ واحد در پایان معاملات بازار سرمایه رقم یک میلیون و ۶۶۵ هزار واحد را ثبت کرد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵۷ هزار و ۴۸۷ واحد رشد رقم یک میلیون و ۶۶۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۳۲۸ واحد افزایش به رقم ۴۲۸ هزار و ۲۱۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۳۲۲ هزار معامله به ارزش ۱۱۰ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک ملت و سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴۳۷ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۴۵۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۶۰ هزار و ۹۴۵ معامله انجام داده‌اند که ۷۷ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 549523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha