سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور صبح سه‌شنبه ۲۵ شهریور با حضور در فرودگاه کنارک در استان سیستان و بلوچستان مسائل و مشکلات پیش روی تعطیلی این فرودگاه را به طور ویژه بررسی کرد.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری از برج مراقبت، دستگاه‌های کمک ناوبری، برج مراقبت پرواز و مرکز مدیریت سوخت فرودگاه کنارک بازدید کرد. تورج دهقانی زنگنه در این بازدید مسائل و مشکلات پیش آمده در تعطیلی فرودگاه کنارک را پی گیری کرد و قول مساعد داد که در روزهای آینده با رفع نواقص و هماهنگی با مسئولان مختلف کشوری، استانی و محلی چابهار - کنارک مجددا فرودگاه بازگشایی شده و پروازها به روال قل باز گردد.

یازدهم شهریور ماه فرودگاه کنارک بدون اطلاع رسانی به منطقه آزاد چابهار در نامه‌ای به شرکت‌های هوایی اعلام کرد که به دلیل نارسایی و پوسیدگی لوله‌های سوخت، پروازها تا اطلاع ثانوی در این فرودگاه تعطیل است و این فرودگاه از روز پنجشنبه ۲۰ شهریور تعطیل و تمامی پروازها به مقصد چابهار لغو شد.

معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار پیش از این با اشاره به تعطیل شدن فرودگاه کنارک با تصمیم نیروی هوایی ارتش گفته بود: پس از این نامه، در گفت و گویی که با مسئولان فرودگاه انجام و به آنان پیشنهاد شد به جای تعطیل کردن فرودگاه، شرایط جدید برقرار شود زیرا برخی مدل‌های هواپیما که به این منطقه پرواز دارند، نیازی به سوخت گیری در فرودگاه را ندارند.

سعید چلندری اظهار کرد: با رایزنی انجام شده با یکی از شرکت‌های هواپیمایی روزانه دو پرواز به فرودگاه ایرانشهر انجام می‌شود تا خدمت رسانی به مردم دچار وقفه نشود.

کد خبر 549511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha