مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه آزادراه زنجان به تبریز گفت: به پیمانکار اخطار داده شده و در صورت توجه نکردن به اخطارها ۲۵ درصد هزینه تمام‌شده به پروژه اضافه و از پیمانکار کسر می‌شود.

محمد اسلامی - وزیر راه و شهرسازی

به گزارش همشهری‌آنلاین، به نقل از مهر، محمد اسلامی امروز سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ در جلسه شورای ایمنی راه‌های کشور که در محل استانداری زنجان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: وقت خواهش و تمنا گذشته است و زمان لازم به پیمانکار برای اجرای پروژه در این طرح داده شده است.

وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها و منابع سازمان راهداری برای ارتقای همه جانبه حمل‌ونقل زمینی استفاده شود. پیش‌نویس سند راه‌های کشور امروز در کمیسیون مطرح و پس از چکش‌کاری به هیئت دولت ارائه می‌شود.

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان نیز با بیان این که ۵۰ نقطه حادثه خیز دراستان زنجان شناسایی شده است، گفت: باید اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های ایمنی راه در این مسیرها انجام شود. بیشترین تصادف‌های استان زنجان در مسیر منتهی به قیدار و محورهای روستایی ثبت شده است و باید به ایمنی این راه‌ها توجه شود.

وقوع ۵۳ تصادف فوتی

سرهنگ محمدعلی عظیمی، رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به آمار تصادف‌های جاده‌ای در استان گفت: در پنج ماه امسال ۵۳ فقره تصادف فوتی در جاده‌های استان رخ داده است. تعداد متوفیان ۱۰۸ نفر و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد بیشتر بوده است. آزادراه‌های زنجان به قزوین، زنجان به تبریز، بیجار و قیدار بیشترین تصادف‌ها را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 549500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha