مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان در پاسخ به کلیپ منتشرشده مبنی بر ترک تحصیل دانش‌آموزان روستای آبگل در این شهرستان استان کرمان به دلیل نداشتن معلم گفت: امسال مدرسه شهید رضایی روستای آبگل با ۴ دانش‌آموز دایر است.

دانش اموز

به گزارش همشهری انلاین به نقل از فارس، طی هفته گذشته و آغازین روزهای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، کلیپی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر ترک تحصیل دانش‌آموزان روستای آبگل در شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان به دلیل نداشتن معلم که واکنش‌هایی را به دنبال داشت.

ابراهیم چتروز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان در خصوص ترک تحصیل دانش‌آموزان روستای آبگل اظهار کرد: روستای آبگل در فاصله ۱۷۰ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و سال گذشته به دلیل کوچ مردم، این روستا فاقد دانش‌آموز بوده است.

وی عنوان کرد: فقط ۲ دانش‌آموز از یک خانواده در روستا وجود داشت که با مکاتبه با خانواده این دو دانش‌آموز مبنی بر حضور فرزندانشان در مدرسه روستای همجوار (نورآباد) با تامین هزینه از طرف آموزش و پرورش متاسفانه حاضر به ادامه تحصیل در روستای همجوار نشدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان افزود: امسال با وجود چهار دانش‌آموز در این روستا، معلم راهنما به روستا فرستاده شده و مدرسه شهید رضایی روستای آبگل با ۴ دانش‌آموز فعال و دایر است.

کد خبر 549362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha