زن جوان که از بیان آنچه ساعاتی قبل بر او گذشته بود شرم داشت، نزد پلیس از ماجرایی هولناک پرده برداشت.

دستگيري

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خراسان، دست و پایش می‌لرزید، از شدت ترس و وحشت هنوز هم به خوبی قادر به تکلم نبود. از بیان آنچه ساعاتی قبل بر او گذشته بود شرم داشت، نگاهش را به موزاییک‌های کف اتاق پلیس آگاهی دوخته بود تا فرزندش چهره شرمگین او را نبیند، اما در همین حال آرام‌آرام اشک می‌ریخت. این زن جوان ناگهان در میان بغض ترکیده‌اش پرده از ماجرایی هولناک برداشت و اعضای باند مخوفی را لو داد که به او در مقابل چشمان حیرت‌زده و گریان فرزندش تجاوز کرده بودند.

روایت زن جوان از شب حادثه

این زن که شب بیست‌وپنجم آبان سال ۹۲ از چنگ باند معروف به «برمودا» در مشهد گریخته و خود را به نیروهای انتظامی رسانده بود در ادامه این ماجرای وحشتناک گفت: به همراه فرزندم کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودروی سواری مقابلم ترمز زد من هم وقتی دیدم زن جوانی در صندلی جلو نشسته است اطمینان یافتم که راننده جوان مسافرکش است به همین دلیل در حالی سوار آن خودرو شدم که دو جوان دیگر نیز در صندلی عقب نشسته بودند اما وقتی خودرو مسافتی را طی کرد ناگهان فردی که در صندلی عقب بود چاقویی را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ سرم را زیر صندلی برد. 

زن جوان که دیگر گریه امانش نمی داد، در میان اشک‌های سرازیرشده‌اش افزود: آن‌ها مرا به بیابان بردند و در برابر چشمان گریان فرزندم به من تجاوز کردند و سپس اموالم را ربودند. التماس‌ها و گریه‌های من هیچ تاثیری در آن سه جوان سنگدل نداشت. هرچه فریاد می‌زدم شما را به خدا به من رحم کنید آن‌ها بی‌شرمانه‌تر به من هجوم می‌آوردند به طوری که تا آخر عمر نمی‌توانم به چهره فرزندم نگاه کنم از او شرم دارم مگر می‌توانم چهره وحشت‌زده دخترم را در آن لحظه هولناک فراموش کنم.

دستگیری اعضای باند برمودا

در پی شکایت این زن جوان و مشخصاتی که او از اعضای این باند مخوف داد، بلافاصله کارآگاهان با کسب مجوزهای قضایی به ردیابی خودروی مورد اشاره زن جوان پرداختند و دریافتند که خودروی مذکور به سمت شمال کشور در حرکت است. آن ها در حالی که مشخصات متهمان را به کلیه مراکز انتظامی اعلام کرده بودند در تعقیب خودرو به سوی استان گلستان حرکت کردند اما قبل از آن خودروی متهمان در منطقه تنگراه در کمین کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان افتاد. در همان بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که چهار متهم دستگیرشده از سرکردگان باند مخوف معروف به «برمودا» هستند که تحت تعقیب پلیس آگاهی گلستان بودند. آن‌ها همین جرایم را در چند شهر دیگر مانند رامیار، گنبد، بندر ترکمن، کردکوی و... انجام داده بودند. 

بازجویی از اعضای این باند آغاز شد و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان مرتبط با این باند مخوف ادامه یافت. بررسی‌ها بیانگر آن بود که اعضای باند برای تجاوز به نوامیس مردم از ۵ دستگاه خودروی سواری پراید نقره‌ای، پراید سفید، پژو ۴۰۵ نقره‌ای و پژو پارس در حالی استفاده کرده‌اند که پلاک‌های آنان را هنگام ارتکاب جرم تعویض می‌کردند. آنان همچنین یک دستگاه تاکسی را که از بندر ترکمن سرقت کرده بودند برای ارتکاب جرم استفاده می‌کردند. 

سرانجام اعضای باند مخوف

ادامه تحقیقات نشان داد: اعضای باند که ابوالفضل، علی، محمد و افسانه نام دارند در استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان مرتکب جرم شده‌اند. در بازرسی از مخفیگاه این باند، تعداد زیادی کارت‌های عابر بانک متعلق به حساب اعضای خانواده، مقادیر زیادی طلا و جواهر متعلق به مالباختگان و حدود ۲۰ میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد. در ادامه رسیدگی به این پرونده حساس، ۵ تن دیگر از افراد مرتبط با اعضای باند دستگیر شدند.

اعضای باند «برمودا» در ادامه بازجویی‌ها و تحقیقات قضایی در حالی به ۳۶ مورد تجاوز به عنف اعتراف کردند که ۱۰ مورد آن را در مشهد انجام داده بودند.

سرانجام با پایان یافتن تحقیقات، جلسات دادگاه نیز با حضور وکلای مدافع آن برگزار شد و تعدادی از اعضای این باند به اعدام محکوم شدند. حکم دو برادر بعد از تایید دیوان عالی کشور در زندان مرکزی مشهد به اجرا درمی‌آید و پرونده محکوم به اعدام دیگر همچنان مراحل قانونی را طی می‌کند.

کد خبر 549310

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 83
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    233 6
    نباید به این حیوانات رحم کرد
    • مصود AE ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      فقت ادام جلو ی چشمه مردوم که عبرت بشه تا کسی این کار کسیف را انجام ندهند
  • عبدالله IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    150 6
    پناه بر خدا از روز قیامت.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    138 6
    این ادمها رو فقط حدود الهی رو باید اجرا کرد تا عبرت بشه برا دیگران
  • US ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    147 9
    وای به روزی که خشم پروردگارمان گریبان همه را بگیرد وتره خشک را باهم بسوزاند...توبه کنید از شره اینان به خدا پناه بیاورید که خدا بخشنده مهربان است
  • arash IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    با سلام مسئولین عالی رتبه دادگستری فقط امیدوارم وقتی به خودتان در آینه نگاه میکنید از خجالت و شرم بمیرید و سکته کنید آخه سال 92 این اشرار شرارت کرده 7 سال باید بخورند و بخوابند و در سال 99 اعدام شوند لطفا این اشرار را بسرعت محاکمه صحرایی کرده و حداکثر یکماه بعد از وقوع جرم همه این اشرار ولو اینکه 100 نفر باشند تیرباران فرمایید نه اینکه 7 سال روزی سه وعده از بیت المال به آنها بدهید که بخورند.
  • هادی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    بایداین حیوانهازره زره ازگوشت بدنشان کباب کنی بدی به خوردخودشان تا برای هم سال این ادم ها توبه کنن
  • مهدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    183 8
    اینها از حیوان هم پست ترند و نباید مهلت نفس کشیدن به آنها داد.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    من اگر مسئولیتی در قوای سه گانه داشتم با مرگه موش خودم را می کشتم
    • صدرا IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      90 7
      باباصدرحمت به حیوان....باید فورا حکم اجراشودنه بعد از گذشت چندسال.همان موقع بخدامطالب راکه خواندم بدنم سیخ سیخ شد بایدیک بشکه قیرداغ آماده کردوآنهارادرونش انداخت..‌
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    118 4
    فقط اعدام
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      67 3
      ای خدا اینارو لعنت کنه اخه چرا چرا خب ای خدا اینا از تخم حیونن بخدا آدم نیستن اینا بشر نیستن اصلا ای خدا ای خدا
    • امیرریوفی IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      82 3
      سلام اعدام حقشون هست امانه درجا باید جلوي شاکیان همان برخوردراباانهاکرد ببينن یکمن ماست چقدرکره داره تشکرازپلیس آگاهی خسته نباشید خداخیرتون بده
    • حمید IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      98 8
      اگه من بجای مسولین زیربط بودم دستور میدادم 3روز سر میدان آزادی بدار آویخته شوند حرام لقمه ها
  • بنده خدا AE ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    80 19
    بخاطر همین کاراست که امام زمان ضهور نمیکند واقعا خیلی شرم آوره
  • مهدی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    سال ۹۲این جنایت راکردن تازه دارید اعدام میکنیداینا را باید همون لحظه جلوی چشم مردم قطعه قطعه میکردید
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    115 7
    فقط باید اعدام بشن اونم وسط شهر بین مردم تا درس عبرت بشه واسه خلافکارا
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    حسن کلید سعی کن جمعه بفهمی درجامعه چه خبره؟
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    104 7
    اینارو بدون محاکمه باید اعدام می کردنند
  • یک خانم ایرانی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    این افراد نباید اعدام شوند، باید تکه تکه شوند،تکه تکه هاشون هم در سراسر کشور آویزان شود،اعدام خفاش شب مگر درس عبرت برای این حیوانات شد.چرا یک خانم در هیچ کجای دنیا به خاطر وجود این حیوانات نباید امنیت داشته باشد
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    113 8
    ای خاک برسر بی غیرتتون کنم .بله وقتی پدر مادر حروم حلا ل را رعایت نکند چنین جانورای تحویل جامعه میده حیوان درنده برای ناموس مردم خدا لعنتتون کنه .
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    77 5
    جنایتکاران این باند رابایدچنان بلایی سرشون بیارندکه درس عبرت باشه براحتی اعدام نکنندواقع متاسفم
  • گمنام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    81 6
    نبایدبه اینجور افرادکثافتی که جامعه روبرای ناموس مردم ناامن کردن رحم کرد..حکم فقط اعدام اون هم هرچه زودتر. عجب صبری خدادارد که می بینه بنده هاش به چه آشغال هایی تبدیل شدن.
  • هموطن دلسوخته IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    87 5
    به این بیناموس ها رحم نکنید هرکس هرارتباطی بااین باند کثیف داشته که کمک به این جنایات وحشتناک وعذاب اور مرتبط بوده باید اعدام وبه درک واصل شود شهدا جان عزیز خود را برای حفظ ناموس ودین این کشور داده ومیدهند بعد این حرامزاده ها ایجوری ناموس مردم مورد تجاوز قرار می دهند همه مرتبطین رو اعدام کنید تا عبرتی برای دیگر ارازل شود جنازه های کثیف شان را تا دوهفته بر سر دار نگه دارید تا همه ببینند عاقبت بی شرف بودن رو
  • حسین IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    113 9
    اعدام با طناب دار فایده نداره ، باید ب سبک قرون وسطی کشور چین اعدام کنند ، اعضای بدنشون رو زنده زنده از بدنشون جدا کنند تا زرج کش بشن