معاون باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

استراماچونی

به گزارش همشهری آنلاین ،  بهمن نیکخو معاون باشگاه استقلال درباره جلسه هیئت مدیره اظهار داشت: این جلسه طبق جلسات هفتگی برگزار شد و درباره موضوعات مختلف تصمیم گیری کردیم. درباره قراردادهای تمدید نشده، جذب بازیکنان و ... صحبت شد.

وی درباره حضور آندره آ استراماچونی در این تیم گفت: تا جایی که در جریان هستم اعضای هیئت مدیره در رابطه با آمدن استراماچونی هم نظر هستند و هیچ گونه اختلاف نظری در این باره ندیده ام. همچنین اختلافی بین خلیل زاده و سعادتمند هم ندیده ام و اختلاف این ۲ نفر را تکذیب می کنم. استعفای سعادتمند صحت ندارد و او به شدت پیگیر کارها است.

نیکخو درباره اینکه آیا باشگاه استقلال با کارگزار خود قطع رابطه کرده است یا خیر بیان کرد: کارگزار در شرایطی به کمک باشگاه آمد و دست باشگاه را هم گرفت. بحث ۱۰۰ میلیارد یا هر رقم دیگری که در قرارداد مطرح شده تا پایان فصل جزو تعهدات کارگزار است نه اینکه فورا این پول را واریز کند. ما در حال مذاکره هستیم و در جلسه هیات مدیره تماس گرفته شد و نظرات طرفین تبادل شد.

او در پایان تصریح کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا صلح در باشگاه استقلال باشد و ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف حضور استراماچونی در استقلال مشخص خواهد شد.

کد خبر 549284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha