بیست و چهارمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» شامگاه یکشنبه با اجرای فرناز رهنما و روایت دو دوست نیکوکار از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

فرناز رهنما در برنامه مكث

به گزارش همشهری آنلاین، در هفته چهارم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده، فرناز رهنما مجری و راوی خواهد بود. او در این برنامه میزبان دو دوست به نام‌های جمیله مظفری و منیر اسدی است که داشتن بیماری مشترک آنها را با هم آشنا و باعث دوستی‌شان شده است. این دو به سرطان سینه مبتلا بودند و با تاب‌آوردن رنج بیماری بهبود یافتند اما این پایان ماجرا نبود و آنها تصمیم گرفتند به یاری زنانی بروند که گرفتار سرطان شده و با مشکلات روحی، جسمی و مالی ناشی از بیماری روبه‌رو هستند.

خانم‌ها مظفری و اسدی با راه انداختن پویشی کوچک حتی به سایر شهرها سفر و تا حد توان به زنان مبتلا به سرطان سینه کمک می‌کنند. روایت جالب این زنان مهربان را در «مکث» شامگاه یکشنبه ببینید و بشنوید که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.

فصل جدید «مکث» همچون برنامه مناسبتی ماه مبارک رمضان قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت می‌کند و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی در قالب گفتگوی هنرمندان و مهمانان تولید و پخش می‌شود.

کد خبر 548895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha