یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
۰ نفر

کارشناس هواشناسی گفت: طی ۳ روز آینده برای ارتفاعات استان‌های قزوین، البرزو تهران، مناطق شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی و اردبیل، نقاطی از زنجان، گیلان و غرب مازندران، زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و جنوب شرق لرستان رگبار و بارش باران به صورت پراکنده همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

شمال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، امین حسین نقشینه ضمن اشاره به اینکه در نیمه شرقی کشور یعنی شمال شرق، شرق و جنوب شرق وزش باد شدید رخ می‌دهد، ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی بر روی سواحل دریای خزر انتظار بارش باران و وزش باد در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران را داریم.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی این روزها دریای خزر مواج می‌شود، گفت: این استان‌ها با کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما همراه هستند.

نقشینه افزود: برای دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از شمال غرب و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران به صورت رگباری و گاهی همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: بیشینه دمای امروز تهران ۳۳ است و فردا و پس فردا به ۳۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و همچنین کمینه دمای آن در شمیرانات ۱۸ و در مهرآباد ۲۱ درجه سانتی‌گراد است.

کد خبر 548848

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha