همشهری آنلاین: تیم ملی ایران برای دیدار با سوریه در آمادگی کامل به سر می‌برد.

به گزارش ایرنا دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی بازیکنان تیم ملی در این باره گفت: تیم ملی فوتبال ایران تمرینات موثری را پشت سرگذاشته و با آمادگی کامل به مصاف سوریه می رود. 

مهدی محمدنبی جمعه شب 24 خرداد در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه عباسیین دمشق افزود: تیم ملی، تمام برنامه های از قبل طراحی شده از زمان حضور در دمشق را اجرا کرده و خوشبختانه ملی پوشان برای بازی روز شنبه مقابل سوریه آماده هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه هیچ مصدومی هم نداریم و تمام نفرات تیم برای بازی حساس شنبه شب از آمادگی جسمی و روحی برخوردار هستند.

دبیرکل فدراسیون تیم ملی فوتبال تاکید کرد: دو مرحله زیارت یکی هنگام ورود در حرم حضرت زینب (س) و دیگری زیارت حرم حضرت رقیه (س) در شب جمعه، روحیه مضاعفی به بازیکنان بخشیده است.

محمد‌نبی درباره هماهنگی با فدراسیون فوتبال سوریه برای اختصاص فضا برای تماشاگران ایرانی، گفت: با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران، برای سه هزار نفر از تماشاگران خوب کشورمان بلیت در نظر گرفته شده است.

محمدنبی افزود: حضور تماشاگران ایرانی بطور قطع روحیه خوبی به بازیکنان می دهد. وی اظهار امیدواری کرد که با تشویق تماشاگران و تلاش بازیکنان شاهد درخشش تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سوریه باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران، خود را برای مسابقه با تیم سوریه در چارچوب رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی سال 2010 در دمشق آماده می کند.
این دو تیم شنبه 24 خرداد  ساعت 20 به وقت دمشق و 21:30 به وقت تهران در ورزشگاه عباسیین دمشق به مصاف هم می روند.

اعضای تیم ملی، قبل از ظهر روز یکشنبه دمشق را ترک می کنند. تیم ملی فوتبال ایران که با کسب شش امتیاز صدرنشین گروه خود است، روز دوم تیرماه در آخرین دیدار از مرحله نخست میزبان کویت خواهد بود.

کد خبر 54878

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز