از عمده فعالیت‌ها و برنامه‌های جانبی این کتابفروشی برگزاری جلسات و نقدهای ادبی بر کتاب‌های سیاسی و متعاقب آن بحث درباره سیاست و امور سیاسی حال حاضر کشور آمریکاست.

کتابفروشی شیکاگو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، در میان شهرها و ایالت‌های آمریکا شهر شیکاگو به شهر دوستداران کتاب مشهور شده است به طوری که در این شهر کتاب فروشان سعی می‌کنند با روش‌های مختلف مشتری‌های خود را جذب کنند. در شیکاگو کتاب‌فروشی یک شغل موروثی محسوب می‌شود و می‌توان گفت از اولین سال‌های ورود صنعت چاپ به کشور آمریکا این شهر کتاب‌فروشی داشته است.
 
کتابفروشی کیمبی (Quimby) واقع در خیابان نورث شماره ۱۸۴۵ این شهر یکی از این کتابفروشی‌ها تقریباً قدیمی است که ویژگی منحصر به فردی دارد که شاید بتواند با این ویژگی حساب آن را از دیگر کتابفروشی‌های متعدد شهر جدا کرد. این کتابفروشی مثل دیگر فروشگاه‌ها نیست و شما نمی‌توانید جدیدترین کتاب‌ها را در لیست پرفروش‌ترین‌ها پیدا کنید. بلکه باید به دنبال کتاب‌های عجیب و غریب بگردید.
 
کتابفروشی کیمبی دارای وسیع‌ترین مجموعه از کتاب‌هایی است که منتشر کننده آنها در آمریکا به ناشران غیرمعمول (Unusual) مشهور هستند. این ناشران هر کتاب و رمان مصور و غیرمصور زیرزمینی، منتقد دولت و کتاب‌های سیاسی را چاپ می‌کنند و به جرات می‌توان گفت از هر نسخه از این کتاب‌ها را می‌توان در این کتابفروشی جستجو کرد.
 
از عمده فعالیت‌ها و برنامه‌های جانبی این کتابفروشی برگزاری جلسات و نقدهای ادبی بر کتاب‌های سیاسی و متعاقب آن بحث درباره سیاست و امور سیاسی حال حاضر کشور آمریکاست. یکی از بحث‌های داغ این محافل نقد سیاست دولت ترامپ در سال‌های اخیر بوده است. کتاب‌ها و رمان‌های مصور و کمیک نیز تقریباً رنگ و بوی سیاسی دارند.

کد خبر 548767

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha