مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و رونق اقتصاد در جنوب استان کرمان، دادستانی برای حل مشکلات فرودگاه جیرفت وارد میدان شد.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین سلامی اظهار کرد: پس از برگزاری نشست مشترک با مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان و همچنین بازدید میدانی از فرودگاه جیرفت، مسئولان فرودگاه به بیان مشکلات و موانع پروازی خارجی اشاره کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله دادستانی به عنوان مدعی العموم، دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی پیش روی این فرودگاه را صادر کرده است، گفت: در همین رابطه موضوع آزاد سازی میزان زیادی از  اراضی فرودگاه شهرستان جیرفت که توسط شرکت احیاء اراضی زیر سد جیرفت تصرف شده بود در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

سلامی تاکید کرد: در این رابطه جلسات متعددی با مدیران کل دستگاه های مرتبط با موضوع برگزار شده است و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات برطرف و امکان نشستن انواع هواپیماهای بزرگ در این فرودگاه فراهم شود.  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت به نقش اساسی بخش حمل‌ و نقل در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: توسعه صنعت حمل ‌و نقل، اثر مستقیمی به عنوان یک فعالیت اقتصادی بر رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال می‌گذارد. و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده سهم مهمی در تقویت صنعت گردشگری و صادرات محصولات کشاورزی منطقه دارد.

کد خبر 548748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha