نسخه دوم بازی «کودکان اربعین» که بنا به پیش‌بینی تیم سازنده‌اش روز ۱۰ ماه صفر منتشر می‌شود، یک مجموعه بازی با موضوع سفر پیاده‌روی اربعین برای کودکان ۴ تا ۹ سال است که کودک را با کاروان «کودکان اربعین» همراه می‌کند.

بازی «کودکان اربعین»

به گزارش همشهری آنلاین، روزهای تقویم که ورق بخورند و به دهه اول ماه صفر برسند، تیم استودیو «مهاد» را به رونمایی از یک فعالیت فرهنگی دیگرشان در حوزه بازی‌سازی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. انتشار نسخه دوم بازی موبایلی «کودکان اربعین» که حمید افسری، مدیرعامل استودیو مهاد همزمان با آغاز ماه محرم قول آن را داده بود، حالا با چند تغییر عمده همراه شده است. تغییراتی با رویکرد تعامل بیشتر کاربران بازی که همان کودکان ۴ تا ۹ سال هستند، با مجموعه اتفاقاتی که در دل بازی روی می‌دهد. 

به گفته حمید افسری، نسخه دوم بازی کودکان اربعین با تغییرات و به‌روزرسانی‌های جدید روز ۱۰ ماه صفر منتشر خواهد شد. این تغییرات شامل اضافه شدن یکسری بازی‌های جدید و چند پویش مجازی با رویکرد تعاملی و با موضوع اربعین به بازی است.

راه‌اندازی ‌کمپین موکب‌های مجازی کودکان ‌اربعین با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از پویش‌هایی است که تیم استودیو مهاد همزمان با انتشار نسخه دوم بازی کودکان اربعین در نظر گرفته است. در این پویش کودکان با شبیه‌سازی یک موکب اربعینی که مزین به عکسی از حاج قاسم سلیمانی است در فضای خانه‌شان و ارسال عکس و یا فیلم از آن می‌توانند در این پویش شرکت کنند. 

اتفاق ویژه‌تر اینکه قرار است از طرف ستاد عتبات عالیات و تولیت حرم امام حسین (ع) جوایز ویژه‌ای به بهترین عکس‌ها و فیلم‌های موکب‌های کودکانه اهدا ‌شود.

مدیرعامل استودیو مهاد همچنین از راه‌اندازی پویش مجازی دیگری در نسخه دوم بازی «کودکان اربعین» گفت که در این پویش امکان ارسال تصویر یا آثار مرتبط با اربعین توسط کودکان فراهم شده است. یعنی کاربران این بازی می‌توانند ضمن بازی، آثار مرتبط با موضوع اربعین اعم از نقاشی یا کاردستی‌های خود را نیز ارسال کنند تا به قید قرعه به بهترین آثار جوایزی اهداء شود.

«من سرباز کوچک امام حسینم» عنوان پویش دیگری است که تیم سازنده نسخه دوم بازی کودکان اربعین برای این بازی در نظر گرفته‌اند و کاربر با کلیک کردن روی دکمه‌ای به این پویش مجازی می‌پیوندد.

نسخه دوم بازی «کودکان اربعین» که بنا به پیش‌بینی تیم سازنده‌اش روز ۱۰ ماه صفر منتشر می‌شود، یک مجموعه بازی با موضوع سفر پیاده‌روی اربعین برای کودکان ۴ تا ۹ سال است که کودک را با کاروان «کودکان اربعین» همراه می‌کند و آنها می‌توانند در قالب بازی‌هایی با موکب داری، عبور از مرز، زیارت اماکن مقدس کربلا و مجموعه‌ای از اتفاقات‌ و حال و هوای پیاده‌روی اربعین آشنا شوند.

این بازی مجموعه‌ای از مینی‌گیم‌های ساده برای کودکان رده سنی ۴ تا ۹ سال است که به صورت داستانی روایتگر قصه‌ای است. قصه خانواده‌ای که عازم سفر پیاده روی اربعین هستند و بازی‌ها همزمان با آغاز سفر آنها شروع می‌شود. سیر اتفاقاتی که در پیاده روی اربعین برای این خانواده ایرانی اتفاق می‌افتد را به صورت مجموعه بازی‌های مینی مال طراحی کرده‌ایم و در کنار آنها داستان‌ها هم روایت می‌شود که در مجموع اتفاقی جذاب برای این رده سنی شکل می‌گیرد.

کد خبر 548596

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha