مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

شرکت ملی حفاری ایران وقوع یک فقره حادثه را در دکل ۵۶ فتح در تنگ بیجار ایلام و مصدوم شدن ۲ نفر از کارکنان این دکل تایید کرد.

حادثه کار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، در اطلاعیه شرکت ملی حفاری ایران که با ۳ روز تاخیر منتشر شد، آمده است این حادثه سه‌شنبه ۱۸ شهریور «در موقعیت عملیاتی استقرار دکل ۵۶ فتح در منطقه تنگ بیجار ایلام» رخ داد که طی آن ۲ نفر از کارکنان عملیاتی این دکل مجروح شدند.

شرکت ملی حفاری ایران بدون اشاره به جزئیات و ماهیت «حادثه» رخ‌داده در این دکل حفاری، اعلام کرده این حادثه حدود ساعت ۱۴:۱۵ سه‌شنبه ۱۸ شهریور در موقعیت عملیاتی استقرار دکل ۵۶ فتح در منطقه تنگ بیجار استان ایلام رخ داد و بر اثر آن کریم سخیری، سکوبان دستگاه به‌شدت از ناحیه دست [قطع دست] آسیب دید و همکار دیگرش به ‌طور جزئی دچار آسیب‌دیدگی شد.

در اطلاعیه این شرکت با اشاره به اینکه مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در نخستین لحظات از بروز حادثه مطلع شده بود تاکید شده حق پیگرد «انتشار برخی نظرات غیرمستند در این رابطه در فضای مجازی» را برای خود محفوظ می‌داند.  دکل ۵۶ فتح نخستین دکل حفاری سنگین خشکی شرکت ملی حفاری ایران است که ۲ سال قبل نوسازی و تعمیرات اساسی شده است.

کد خبر 548462

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ایلام

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha