شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌های لرستان با توجه به شرایط و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا به صورت غیرحضوری آغاز شد.

دانشگاه

به گزارش‌همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، با تمهیدات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مجازی کلاس‌های درس در دانشگاه‌های استان فراهم شده و از شنبه ۲۲ شهریور سال تحصیلی دانشگاه‌های استان آغاز می‌شود.

رییس دانشگاه لرستان گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در دانشگاه لرستان از ۱۵ مهرماه تا ۱۵ آبان ماه برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود تا قبل از پایان پاییز کلاس‌های آموزش عملی دانشگاه مدیریت و به اتمام برسد.

خسروعزیزی ادامه داد: اسامی قبول شدگان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد تا نیمه نخست مهرماه اعلام می‌شود و اغلب دروس این دانشجویان بصورت تئوری و مجازی ارایه خواهد شد. دروس دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد این دانشگاه برمبنای تشخیص استاد راهنما و معاون آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارایه می شود.

رییس دانشگاه لرستان در خصوص اسکان دانشجویان دروس عملی در خوابگاه‌های استان افزود: تنها دانشجویان دروس عملی می‌توانند از خوابگاه‌های استان استفاده کنند و در این زمینه درهر اتاق بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تنها ۲ نفر اسکان خواهند شد.

کد خبر 548344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha