جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

جدیدترین فیلم وودی آلن با عنوان «فستیوالِ ریفکین» برای نخستین بار با انتشار تریلر آن دیده شد.

وودی آلن

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: اولین تریلر کمدی جدید وودی آلن که قرار است به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم سن‌سباستین ۱۸ سپتامبر (جمعه ۲۸ شهریور) برای نخستین بار دیده شود، منتشر شد. این فیلم که محصولی مشترک از مدیا پرو استودیو از اسپانیا، گرویر پروداکشنز متعلق به خود وودی آلن و وایلدساید ایتالیا است، با بازی جینا گرشون و والاس شان ساخته شده است.

به نظر می‌رسد فستیوال سن سباستین بهترین مکان برای نمایش فیلمی باشد که داستانش درباره یک زوج آمریکایی است که به همین جشنواره می‌روند. در این فیلم که داستانش با صدای شوهر یعنی والاس شاون روایت می‌شود، این زوج آمریکایی به جشنواره فیلم سن‌سباستین می‌روند و گرفتار زیبایی و زرق و برق این فضا می‌شوند.

آلن پیشتر با فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» تصویری از کاتالونیا را ارایه کرده بود و این دومین فیلم وی است که در اسپانیا می‌گذرد و او همواره گفته عاشق این کشور است. این فیلم به نوعی ادای احترامی به سینما و در وهله نخست یک فانتزی تمام عیار است. در «فستیوال ریفکین» سرگی لوپز، کریستوفر والتس، لوییس گارل و النا آنایا نیز بازی کرده‌اند.

«فستیوال ریفکین» پس از «ملیندا و ملیندا» که جشنواره فیلم سن سباستین را سال ۲۰۰۴ افتتاح کرد، دومین فیلم آلن است که به عنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره انتخاب می‌شود. در حالی که اسپانیا و اروپا به حمایت از این کارگردان برخاسته‌اند یک گروه چپ‌گرای باسکی در جولای ۲۰۱۹ خواستار بایکوت این فیلم شدند و با انتخاب این فیلم به عنوان فیلم افتتاحیه مخالفت کردند.

وودی آلن به دلیل اتهام آزار جنسی از سوی دختر خوانده‌اش با مخالفت عده‌ای روبه‌رو شده و انتشار کتاب خاطرات او نیز ابتدا از سوی انتشارت هچت منتفی شد و بعد ناشر دیگری قدم جلو گذاشت تا آن را منتشر کند.

کد خبر 548211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha