الهام پاوه‌نژاد بازیگر تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکسی با دخترش منتشر کرد و به حذف تصویر «دختران» از کتاب ریاضی سوم واکنش نشان داد.

الهام پاوه نژاد - حذف دختران - کتاب ریاضی سوم

به گزارش همشهری آنلاین، الهام پاوه‌نژاد بازیگر تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود به حذف تصویر «دختران» از کتاب ریاضی سوم واکنش نشان داد و از مخاطبان خود دعوت کرد عکس مشترکی از خود با دخترتان، یا هرکس که مثل دخترشان عزیز است با هشتک «دخترم حذف نمیشوی» بگذارند و نوشت: «#دخترم_حذف_نمیشوی #لطفا_کپشن_بخوانید. #دخترم زندگی و جهانِ من به قبل و بعد از بودن تو تقسیم شد. با تو دوباره متولد شدم، راه رفتم، زمین خوردم ، حرف زدم، کشف کردم و جهان و زندگیش را دوباره دیدم. گرچه برای من دختر یا پسر بودنت فرقی در اصل ماجرا نمی‌کرد اما اقبالم بلند بود که دختری و به قول بابا عزت انتظامی: خدا خیلی دوست داشته که بهت دختر داده... (اونم به این قشنگی!).

متأسفم برای مسیٔولی که با بی‌درایتی و به بهانه‌ی شلوغی طراحی زشت روی جلدش، دختران را از کتاب‌های درسی حذف کرده. متاسفانه این بار اول نیست که از نظام آموزش و پرورش خطاهای فاحش سر می‌زند مثل زمانی که کلاس سوم دبستان بودی و به بهانه‌ی چند امتیاز و نمره داشتند نوعی دروغ‌گویی را یاد شما می‌دادند! و من با آموزه‌های هر دو مادربزرگت و عمه‌هایم که همه معلم و فرهنگی بودند سعی کردم تو را بهتر، صحیح و سلامت #پرورش، کاری که در نظام آموزشی ما جا ندارد، دهم چون #آموزش را که می‌شود راحت انجام داد!

تو تاج سر من و زندگی من هستی بگذار هر که ، هرچه می‌خواهد بگوید و انجام دهد! چون #زنان_حذف_شدنی_نیستند!.

دعوت می‌کنم به نشانه‌ی افتخار ما به دخترانمان با تمام محدودیت‌ها و ندیده‌شدن‌ها، عکس مشترکی از خود با دخترتان، یا هرکس که مثل دخترتان عزیز هست با هشتک #دخترم_حذف_نمیشوی بگذارید.

دختران ما روز ویژه نمی‌خواهند!

عزت و احترام می‌خواهند!

عکس از مجموعه‌ای که سال قبل پیام عزیز از ما گرفت.

#الهام_پاوه_نژاد #دختر #فرزند #مادر #عاشقانه #نه_به_تفکیک_جنسیتی »

کد خبر 548108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha