هنرمند مبتکر تکنیک سنگ‌ریزه که به سفارش شهرداری تبریز ساخت تابلو مدافعان سلامت را آغاز کرده است، از به‌کارگیری ۲۰۰ هزار سنگ‌ریزه برای ساخت این تابلو خبر داد.

طراحی تابلو مدافعان سلامت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صابر بقال اصغری اظهار کرد: شهرداری منطقه یک تبریز در نظر دارد تابلو یادبودی برای مدافعان سلامت در پارک نوساز سلامت که در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، ساخته و نصب شود. این تابلو با تکنیک سنگ‌ریزه در ابعاد ۳ در ۲ متر و با استفاده از ۲۰۰ هزار سنگ‌ریزه طبیعی و خودرنگ ساخته می‌شود.

بقال اصغری با بیان اینکه کل این پروژه توسط جوانان هنرمند تبریزی و به صورت گروهی اجرا می‌شود افزود: با نصب اولین سنگ‌های این تابلو توسط شهردار و اعضای شورای شهر تبریز، در واقع کار ساخت تابلو به طور رسمی آغاز شد.

هنرمند برجسته تبریزی با اشاره به اینکه این تابلو در مدت ۲ ماه تکمیل خواهد شد گفت: پس از تکمیل کار، این تابلو طی مراسمی رونمایی و در پارک سلامت نصب می‌شود. هدف از اجرای این تابلو تجلیل از مدافعان سلامت و کادر پزشکی است.

صابر بقال اصغری مبتکر تکنیک سنگ‌ریزه است که توانسته نشان ملی کشوری را به نام تبریز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کسب کند.

کد خبر 547795

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha