مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشستگان استان در سال ۹۸ خبر داد.

بازنشسته

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، غلامرضا دانش‌فر چهارشنبه ۱۹ شهریور در جمع خبرنگاران از پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشسته استان بوشهر در سال ۹۸ خبر داد و با اشاره به بازنشستگی ۶۲۷ فرهنگی در سال ۹۸ اظهار کرد: پاداش پایان خدمت و همچنین ذخیره مرخصی این گروه از فرهنگیان استان تأمین اعتبار شده و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. پیش‌بینی می‌شود سال ۹۹ تعداد ۴۱۰ نفر از همکاران فرهنگی بازنشسته شوند و تلاش می‌کنیم پاداش خدمت بازنشسته‌های امسال هم تأمین اعتبار و تخصیص داده شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در خصوص تأمین تجهیزات آموزشی و اداری مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: آموزش‌وپرورش برای تأمین تجهیزات اولیه مدارس به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و برای تعمیر سالن‌های ورزشی، کانون‌ها و اردوگاه‌ها به اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. برای گندزدایی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی باید ماهیانه ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات و مواد بهداشتی تأمین شد که امیدواریم با همراهی مسئولان و خیرین این مهم محقق شود.

کد خبر 547741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha