امروزه یکی از پرکاربردترین وسیله‌ها برای تأمین امنیت و پیشگیری از به سرقت رفتن خودرو، ردیاب است. همان‌طور که مشخص است دلیلی مهم‌تر از تضمین امنیت خودرو برای خرید ردیاب وجود ندارد؛ به همین دلیل انتخاب یک ردیاب مناسب اهمیت بسیاری دارد.

image_555183a041bc0854ecc9e24de37ed4fd270f3537.jpg

اولین سؤالی که در هنگام خرید ردیاب خودرو در ذهن بیشتر افراد نقش می‌بندد این است که: «چه ردیابی بخرم؟» ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم پاسخ این سؤال را بدهیم و به بررسی تخصصی ردیاب خودرو بپردازیم.

چند نوع ردیاب برای نصب در خودرو وجود دارد؟

مهم‌ترین عملکرد جی پی اس در ماشین، مسیریابی و نمایش موقعیت مکانی خودرو است. ردیاب‌ها دستگاهی کوچکی‌اند که با فناوری جی‌پی‌اس کار می‌کنند. ردیاب‌های خودرو در قسمت‌های مختلف نصب و با استفاده از سیم‌کارت فعال می‌شوند. البته جی پی اس ها صرفا برای ردیابی خودرو نیستند بلکه استفاده از جی پی اس برای سگ و گربه هم بسیار رایج است. ما در این مقاله صرفا به بررسی ردیاب خودرو می‌پردازیم. بررسی تخصصی ردیاب خودرو نشان می‌دهد که ۳ مورد از بهترین جی‌پی‌اس‌های دنیا به شرح زیر است:

۱- ردیاب مغناطیسی، ردیابی با نصب آسان و کاربردی

ردیاب‌های مغناطیسی به‌وسیله آهن‌رباهای قوی به ماشین متصل می‌شوند و یکی از مزیت‌های آن‌ها عدم اختلال در دستگاه‌های شنود است. نصب ردیاب‌های مغناطیسی بسیار ساده است و برای افرادی که به سیم‌کشی و نصب ردیاب آشنایی ندارند انتخاب مناسبی است.

۲- ردیاب فندکی، یک دزدگیر هوشمند

ردیاب‌های فندکی به‌وسیله ۲ پورت USB به ماشین متصل شده و با استفاده از برق خودرو شارژ می‌شوند. هشداری که در صورت قطع شدن دستگاه از خودرو، برای مالک ارسال می‌شود مهم‌ترین مزیت نصب این نوع ردیاب است. ردیاب فندکی مانند یک دزدگیرسیم کارتی خودرو عمل کرده و از دزدیده شدن خودرو جلوگیری می‌کند.

۳- ردیاب دیاگ خودرو، ساده اما پرقدرت

بررسی تخصصی ردیاب خودرو، نشان می‌دهد که ردیاب دیاگ ماشین یکی دیگر از بهترین جی پی اس های بازار است. ردیاب دیاگ خودرو ارزان‌ترین نوع ردیاب در بازار است که نصب راحتی دارد. اما قیمت مناسب، تنها مزیت ردیاب دیاگ نیست. این نوع ردیاب‌ها نصب راحت و دقت بالایی دارند. همین ویژگی‌ها باعث شده که ردیاب دیاگ خودرو در کنار ردیاب مغناطیسی از پرفروش‌ترین انواع جی پی اس در بازار لقب بگیرد.

معرفی پرطرفدارترین ردیابهای خودرو از نگاه کاربران

با بررسی تخصصی ۳ ردیاب خودرو، تا حدی با بهترین‌های بازار آشنا شدیم. اما همیشه بررسی تخصصی پاسخگوی سؤالات کاربران نیست. شاید در این میان بتوان از فاکتور محبوبیت هم صحبت کرد. به همین دلیل در ادامه به سراغ ۳ مورد از محبوب‌ترین ردیاب‌ها در بین کاربران رفته‌ایم.

۱- ردیاب آهنربایی نظامی GR۱۵۰۰، قویترین ردیاب خودرو

بدون شک قوی‌ترین ردیابی که در بازار وجود دارد ردیاب آهنربایی نظامی GR۱۵۰۰ است. دلیل این موضوع قدرت فوق‌العاده باتری این دستگاه است. باتری ردیاب GR۱۵۰۰ فقط با یک‌بار شارژ به مدت یک سال کار می‌کند و با استفاده از ۱۲ مکنت قوی به ماشین متصل می‌شود. این ردیاب نظامی بدنه‌ای محکم از جنس فلزی دارد که به‌راحتی آسیب نمی‌بیند. یکی دیگر از ویژگی‌های ردیاب نظامی GR۱۵۰۰ تحمل آب، سرما، گرما و رطوبت است و استقامت خوبی از خود در برابر تغییر وضعیت آب‌وهوایی نشان می‌دهد.

۲- ردیاب ماهوارهای GR۳۰۰، یک دزدگیر مخفی برای ماشین شما

ردیاب GR۳۰۰ یک دزدگیر ماهواره‌ای است که با سیم‌کشی به ماشین متصل می‌شود. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این ردیاب خاموش کردن ماشین از راه دور است. ردیاب GR۳۰۰ برای شارژ از برق ماشین استفاده می‌کند و با توانایی در شنود صدای اطراف، هر صدای نزدیک خودرو را به مالک اطلاع می‌دهد.

ردیاب جی آر ۳۰۰ ضد آب و غبار است و عملکرد آن در رطوبت دچار اختلال نمی‌شود. این ردیاب ماهواره‌ای با فناوری LBS  و  A-GPSقدرت ردیابی و مکان‌یابی فوق‌العاده‌ای دارد. دستگاه جی پی اس GR۳۰۰  با کمک آنتن‌های داخلی GSM  و GPRS در منطقه‌های تحت پوشش مخابرات به‌خوبی کار می‌کند.

۳- ردیاب آهنربایی GR۸۰۰، یک مسیریاب حرفهای با فناوری GPS

ردیاب آهنربایی GR۸۰۰ یک مسیریاب و مکان‌یاب پرقدرت است که بدون نیاز به سیم‌کشی به ماشین متصل می‌شود. ردیاب‌های GR۸۰۰ دستگاهی سبک و کوچک است که به‌آسانی قابل‌شناسایی نیست. ردیابی در نقطه‌های کور، خاصیت ضد آب،‌ مکان‌یابی دقیق، باتری قدرتمند، دسترسی به اطلاعات در پنل و چسبندگی بالا از مهم‌ترین امتیازهای ردیاب جی آر ۸۰۰ است.

ردیاب جی آر ۸۰۰ علاوه بر خودرو قابلیت نصب روی موتورسیکلت را هم دارد. این ردیاب آهنربایی به دلیل داشتن باتری قوی، ۱۵ روز به‌صورت آنلاین و ۳۵ روز به‌صورت آفلاین با یک‌بار شارژ کار می‌کند. همچنین برای هر بار شارژ مجدد به مدت ۴ تا ۶ ساعت زمان نیاز دارد. ردیاب GR۸۰۰ ازنظر کاربران جی پی اس خودرو یکی از کاربردی‌ترین ردیاب‌هاست.

جی پی اس خودرو سریعترین راه برای محافظت از خودروی شما

در این مقاله به بررسی تخصصی ردیاب خودرو و همچنین محبوب‌ترین جی‌پی‌اس‌های موجود در بازار پرداختیم. با مراجعه به سایت جی پی اس خودرو می‌توانید با انواع مدل‌های ردیاب و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید. همچنین همکاران ما در واحد فروش  با شماره تلفن‌های ۲۸۴۲۶۳۸۳-۰۲۱ و ۲۸۴۲۹۳۴۳-۰۲۱ پاسخگوی سؤال‌های شما هستند. برای خرید بهترین ردیاب، همین حالا وارد سایت جی پی اس خودرو شوید.

کد خبر 547729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha