معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران درباره ساز و کار ورود این سازمان برای همکاری با دستگاه‌های دیگر برای نگهداری و مرمت آثار ارزشمند نظیر مجسمه‌ها، توضیح داد.

موزه هنرهاي معاصر

فرزاد طالبی، معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار همشهری آنلاین درباره آنچه که در صحن شورای شهر تهران مبنی بر فرسودگی مجسمه‌های محوطه موزه هنرهای معاصر عنوان شده و اقداماتی که سازمان زیباسازی شهر تهران می‌تواند برای نگهداری آنها انجام دهد، گفت: مجسمه‌های محوطه موزه هنرهای معاصر، متعلق به آن موزه است و جزو مجسمه‌های شهری شهرداری تهران دسته‌بندی نمی‌شود. بنابراین اقدامات تامینی و مرمتی برای نگهداری مناسب مجسمه‌های موزه هنرهای معاصر، بر عهده موزه است. 

طالبی خاطرنشان کرد: با این حال موزه هنرهای معاصر تا به حال درخواستی از سازمان زیباسازی برای همکاری در مورد مرمت مجسمه‌های مزبور نداشته و این قبیل کارها توسط خود موزه انجام می‌شده است.

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران در عین حال خاطرنشان کرد: موزه هنرهای معاصر در صورتی که همکاری مدیریت شهری را برای نگهداری از مجسمه‌های خود لازم بداند، سازمان زیباسازی هم آمادگی همکاری در این خصوص را دارد و می‌توان با انعقاد یک تفاهم‌نامه، عرصه‌های این همکاری را مشخص کرد.

کد خبر 547693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha