معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی از طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان آماده واگذاری و تحویل شده که در آینده نزدیک با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

مسكن

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی نبیان در نشست پایش طرح اقدام ملی مسکن به‌صورت ویدئو کنفرانس افزود: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در راستای پیشرفت فیزیکی و اتمام تمامی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن تا پایان زمان دولت دوازدهم پیگیری و تاکید ویژه دارد. عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن قابل قدردانی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این نشست گفت: از تاریخ یکم مهرماه سال ۹۷ تاکنون مراحل ساخت چهار هزار و ۵۰۷ واحد مسکونی انجام شده که از این میزان ۵۰۰ واحد توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد و ۵۴۰ واحد هم در قالب طرح اقدام ملی آماده افتتاح و واگذاری به متقاضیان است که در آینده ای نزدیک توسط رئیس جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

علی حاجی‌زاده از تامین و اختصاص ۲۳۰ هکتار اراضی برای احداث طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان خبرداد و عنوان کرد: ۴۷ هکتار آن در سامانه ثبت شده و مابقی درحال تکمیل پرونده و ثبت در سامانه هستند. وی با اشاره به وجود ۳۳ هزار نفر متقاضی در استان کرمان و ثبت نام آنان طی سه مرحله افزود: ۱۳ هزار نفر واجد شرایط بودند که چهار هزار و ۶۰۰ نفر تا به امروز افتتاح حساب کرده‌اند.

حاجی زاده خوستار رفع ناهماهنگی در استعلامات فرم ج شد و تصریح کرد: نزدیک به ۱۳ هزار نفرمتقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان به‌علت اختلاف نتایج استعلام فرم ج کماکان منتظر هستند که امیدوارم هرچه سریعتر این اختلاف رفع و شاهد افتتاح حساب و واریز وجه اولیه متقاضیان باشیم.

اجرای بخش زیادی از طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان به‌صورت واگذاری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عملیاتی می‌شود.

کد خبر 547676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha