دکتر حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و رییس بخش اورژانس بیمارستان سینا در توییتی از عقب‌نشینی وزیر آموزش و پرورش از حضور اجباری دانش‌آموزان در مدارس استقبال کرد.

توییت کرمانپور درباره بازگشایی مدارس

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ درحالی ظهر امروز محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد اجباری به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، از این اقدام استقبال کرد و توییتی نوشت: ‏«به نظرم عقب‌نشینی ⁧‫وزیر آموزش و پرورش‬⁩ و دادن اختیار به دانش‌آموز، در نوع خود قابل تقدیر و مبارک است و جای تشکر دارد. از سوی دیگر به ما نشان می‌دهد بر سر ⁧‫سلامتی‬⁩ مردم که سلامتی خود ما هم هست نظرمان را بدون واهمه و با اقتدار بدهیم.»

بیشتر بخوانید؛

بخش آخر توییت کرمانپور اشاره مستقیم دارد به تلاش‌های سه روز گذشته نظام پزشکی در مخالفت صریح با بازگشایی مدارس، این درحالی است که از ۱۲-۱۳ شهریور تاکنون که وزارت آموزش و پرورش ناگهان تصمیم به بازگشایی همه مدارس بدون توجه به وضعیت کرونا در استان‌ها گرفت، مدام توپ در زمین وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا بود که مجوزهای آنها را دلیل بازگشایی سراسری مدارس عنوان می‌کردند. و در همین زمان این سازمان نظام پزشکی بود که بی‌محابا به این تصمیم تاخت و ان را خلاف تمام پروتکل‌ها دانست.

درباره مخالفت نظام پزشکی با حضور دانش‌آموزان در مدارس در سال تحصیلی جدید در لینک‌های زیر بیشتر بخوانید؛

کد خبر 547224
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    10 3
    ممنون از وزارت بهداشت
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 0
    اگه یه سال مدرسه ها روتعطیل میکردندچی میشدولی الان که بازه نمیشه بچه ها رونفرستادچون ازبقیه عقب نیمونه
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    8 0
    ممنون وزارت بهداشت