جمعه ۱۴ مهر ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۰
۰ نفر

حامد فرحبخش: پرستار سابق بیمارستانی در شمال تگزاس، به اتهام قتل ده بیمار با تزریق مرگ آور داروهای تنفسی به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش آسوشیتدپرس راز جنایتهای این پرستار 41 ساله به نام ویکی داون جکسون  هنگامی فاش شد که مسئولان بیمارستان عمومی نکونا در تماسی با پلیس اعلام کردند که به نظر آنها مرگهای مشکوکی در این بیمارستان رخ می‌دهد که آنها احتمال می دهند از سوی بیماران بیمارستان صورت می‌گیرد.

با این گزارش ماموران اف بی آی مسئول تحقیق در این باره شده و در تحقیقات نامحسوس خود  دریافتند مدتی است مرگهای مشکوکی در این بیمارستان  رخ می‌دهد، آنها در بررسی پرونده‌ها  به این نتیجه رسیدند که در فاصله چند ما از اواخر 2000 تا نخستین ماههای سال 2001 حداقل دوازده مرگ مشکوک به مسئولان بیمارستانی گزارش شده است.

نکته عجیب این بود که در تمامی این قتلهای مشکوک بیمار بر اثر تزریق ماده قطع کننده تفس که در هنگام کار گذاشتن لوله تنفسی از آن استفاده میشود  جان باخته اند،اما در حالیکه شواهد نشان دهنده آن بود که مقتولان نیازی به تزریق این آمپول آنهم با چنین دوز بالایی را نداشته اند ، این احتمال که مقتولان، قربانی جنایتهای سریالی توسط پزشکان و یا پرستاران بیمار شده اند قوت گرفت.

با شروع بررسی‌ها کارآگاهان پلیس دریافتند که در تعداد زیادی از مرگهای مشکوک این بیمارستان رد پایی از یک زن پرستار به چشم می‌خورد، این زن یا هنگام مرگ بیماردر اتاق  بیماران جان باخته حضور داشت و علایم غیر طبیعی آنها و از جمله کبود شدن صورت آنها را به سایر پرستاران گزارش کرده بود و یا آنکه بیماران بعد از بیرون رفتن وی از اطاق دچار حالاتی شده بودند که با مرگ مقتولان ارتباط داشت.

به این ترتیب وی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت اما او در تمامی مراحل بازجویی ارتکاب قتل را نپذیرفت و ارتکاب جنایتها را انکار کرد، اما با این حال بررسی‌های تخصصی نشانگر آن بود که پرستار مرگ ، این جنایتها را رقم زده است، در بازجویی‌های پلیسی پرستاران بیمارستان به کارآگاهان گفتند که خانم ویکی جکسون، پرستار بسیار بد اخلاق و تنبلی بوده است که بارها هنگامی که پرستاری از یک بیمار صعب العلاج و یا یک بیمار بد اخلاق به وی سپرده می‌شد آرزوی مرگ وی را می‌کرده است.

 هفته گذشته جلسه دادگاه محاکمه این زن جنایتکار در دادگاه تگزاس برگزار شد ، در این جلسه نیز پرستار مرگ اتهام قتلها را نپذیرفت، اما هیات منصفه با توجه به شواهد موجود وی را به اتهام این جنایتهای وحشتناک به حبس ابد محکوم کردند.

کد خبر 5472

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز