در شرایطی که شیوع ویروس کرونا برنامه‌های مسافرتی بسیاری از مردم جهان را لغو کرده، یک دختر ۱۴ ساله از یک روش ویژه برای سفر به دور دنیا استفاده کرده است.

مکر اورت

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از نشنال نوشت:  «مکر اِوِرت» دختر ۱۴ ساله‌ای است که چند ماه اخیر را به خلق نقاشی از بناها و مقاصد دیدنی جهان روی جاده نزدیک خانه‌اش واقع در ایلینوی کرده است. او که از گچ برای خلق این تصاویر استفاده کرده می‌گوید با این کار قصد دارد تجربه سفر به دور دنیا برای برادر کوچکترش را فراهم کند.

در یکی از تصاویر منتشرشده از نقاشی‌های «مکر»، برادر  ۹ ساله او حین قایق سواری در ونیز دیده می‌شود.

در نقاشی دیگری برادر کوچکتر این نقاش درحالی که سعی دارد برج پیزا را همچون بسیاری از بازدیدکنندگان این مکان، صاف کند دیده می‌شود.

این نقاش ۱۴ ساله در جریان یک گفت و گوی تلویزیونی گفت: «من و برادرم در بهار زمانی که امکان سفر وجود نداشت این کار را شروع کردیم و تصاویر آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتیم.»

به گفته «مکر» این تصاویر پس از مدت کوتاهی با استقبال مواجه شدند و بنابراین او خلق هر یک از این نقاشی‌ها را ۱۰۰ روز دیگر ادامه داده است و از آنجا که او و برادرش تاکنون به خارج از ایالات متحده سفر نکرده‌اند موضوع تمامی این نقاشی‌ها مقاصدی است که قصد سفر به آن‌ها را دارند.

مکر تاکنون ۱۲۰ منظره گچی خلق کرده است و با این کار تجربه سفر دور دنیا، از دیوار بزرگ چین گرفته تا اهرام مشهور مصر را برای برادرش فراهم کرده است.

کد خبر 547175

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha