مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

مدیر امور آب و فاضلاب حسن‌آباد آبفای منطقه ۶ تهران گفت: مشکل افت فشار آب شهرک بهشت و احمدیه حسن‌آباد فشافویه در شهرستان ری با اجرای عملیات توسعه و نوسازی به طول ۲۵۰۰ متر برطرف شد.

آبرسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس زنگویی افزود: شهرک‌های بهشت و احمدیه شهر حسن آباد در استان تهران با یک‌هزار و ۲۰۰ مشترک و جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر در طول سال با افت فشار آب مواجه بودند و ساکنان و مشترکان این دو شهرک همواره به‌دنبال برطرف شدن این مشکل بودند.

وی افزود: با توجه به این امر، برای رفع مشکل افت فشار این دو شهرک، با ارائه طرحی از سوی حوزه مهندسی و توسعه شرکت،   توسعه و نوسازی ۲ هزار و ۵۰۰ متر از شبکه توزیع شهر حسن آباد در دستور کار قرار گرفت و بخش نخست این طرح توسعه به‌طول ۷۵۰ متر، با حفاری و لوله گذاری خط ۱۵۰ میلی متری خیابان های مصلی و امام علی(ع) عملیاتی شد.

زنگویی ادامه داد: در فاز بعدی این طرح، عملیات لوله‌گذاری خیابان امام حسین (ع) به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر انجام خواهد شد و در بخش پایانی نیز ۲۵۰ متر از خیابان امام سجاد(ع) اصلاح و نوسازی خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب حسن آباد آبفای منطقه۶ تهران با اشاره به صرفه‌جویی ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی اجرای این طرح در پی اجرای این عملیات به همت و تلاش امداد و بهره برداری امور آب و فاضلاب حسن آباد افزود: در صورت اجرای این طرح توسط پیمانکار، هزینه ای نزدیک به ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شرکت تحمیل می شد که با اجرای کار توسط گروه امداد و بهره برداری شرکت، هزینه اجرای آن  به پنج میلیارد ریال کاهش یافته است.

زنگویی زمان پایان اجرای این طرح عمرانی را نیمه مهرماه آینده اعلام و خاطرنشان کرد: با اجرای کامل این طرح توسعه و بازسازی شبکه، مشکل افت فشار شهرک بهشت و شهرک احمدیه حسن آباد به طور کامل بر طرف می شود و با  ارتقای کمی و کیفی آب، موجبات رضایت بیشتر شهروندان فراهم خواهد شد.

کد خبر 547101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha