مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

شهردار منطقه ۲ تهران از اجرای طرح ساماندهی روددره اوین خبر داد.

ساماندهي رود دره اوين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ تهران، رسول کشت‌پور شهردار منطقه ۲ تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های این منطقه، به ساماندهی رود دره اوین اشاره کرد و گفت: این روددره که در زیرمجموعه آتی‌ساز به عنوان اسلام‌آباد شمالی جنوبی و مجموعه مناطق مسکونی و بافت فرسوده پل مدیریت مطرح است، قرار است بر اساس مصوبه کمیسیون ماده پنج سامان بگیرد. مطالعات آن انجام شده و در صدد هستیم پروژه را به اجرا دربیاوریم.

شهردار منطقه ۲ تهران در تشریح پروژه‌هایی که به بهره‌برداری رسیدند نیز گفت: پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی با ۳۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

وی افزود: بخش دیگری از این پروژه‌ها به ساماندهی معابر، ورزش‌های هیجانی روی پل معلق آسمان برای تبدیل آن به مقصد گردشگری و مرکز سلامت روان در ستارخان که توانست خدمات خوبی را به مردم در شرایط شیوع کرونا ارائه کند، مربوط است.

کشت‌پور تصریح کرد: علاوه بر این، تعریض خیابان ذوالفقاری به طول ۲۵۰ متر که از خواسته‌های قدیمی مردم بود نیز انجام شد. علاوه بر این، نیروگاه یک مگاواتی که مجموعه برق مصرفی پارک نهج‌البلاغه را به مقدار ۲۵۰ کیلو وات تامین می‌کند و ۷۵۰ کیلو وات دیگر نیز به شرکت برق فروخته خواهد شد نیز افتتاح شد.

شهردار منطقه ۲ تهران در خاتمه از افتتاح سینما تخصصی کودک با ۱۱۰ صندلی خبر داد.

کشت‌پور همچنین از تکمیل و بهره‌برداری پروژه های جدید در سه ماه آینده خبر داد و گفت: از جمله شاخص‌ترین این پروژه‌ها، باشگاه آدرنالین است که برای نخستین بار در تهران اجرا می‌شود.

وی افزود: مرکز ترخیص خودرو در خیابان زنجان تنها مرکزی است که در شهر تهران برای این کار وجود دارد و کسانی که برای آزاد کردن خودروها و موتورسیکلت‌ها مراجعه می‌کنند باعث ایجاد ترافیک در این ناحیه می‌شوند که نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

او افزود: ایده‌آل این است که بتوانیم این مرکز را جابجا و به خارج از تهران منتقل کنیم تا مزاحمت آن برای مردم به حداقل برسد ولی اقدامی که در حال حاضر می‌توان انجام داد این است که ورودی ستاد ترخیص خودرو را جابجا کنیم. بر همین اساس یک نقطه دیگر به عنوان پارکینگ پیش‌بینی کردیم که به میزان قابل ملاحظه‌ای از ترافیک و تراکم این نقطه کاسته خواهد شد.

کد خبر 546714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha