علی علیپور می‌گوید مدیران باشگاه به او گفته‌اند که پرسپولیس سقف قرارداد دارد و شرایط خاصی را در این روزها تجربه می‌کند.

علیپور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از ترک باشگاه در رابطه با محتوای جلسه ای که با مدیران باشگاه برگزار کرد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: تشکر می کنم که اینقدر صادق بود در مورد شرایط امسال پرسپولیس و شرایطی که باشگاه قصد جلو رفتن با بازیکنان را دارد. این به یک دنیا دارد. باشگاه نظرات خودش را به ما داد و ما هم نظرات خودمان را دادیم. قرار است در هیئت مدیره صحبت شود و به ما خبر بدهند. امشب یا فردا این خبر را می دهند.

وی در مورد مقصد احتمالی آینده‌اش و اینکه گفته می‌شود علیپور پیشنهاد مالی گزافی به مدیران باشگاه داده است، عنوان کرد: ببخشید دوست ندارم در مورد چیزهای دیگر بحث کنم. صحبت های دوستانه خوبی بود. همه چیز را شفاف توضیح دادند و شبهه ای نمی ماند. من ۶ سال با همه شرایط در تیم بوده ام. اتفاقاتی که در ایران می افتد؛ بازیکنانی که می روند و می آیند. من هیچ وقت قضاوت نمی کنم. ولی همیشه می گویند اشتباه شد و رفت. خب اینطور بازیکن می تواند شکایت کند و دو برابر پولش را بگیرد. من خودم را کار ندارم. من هیچ کلاسی برای پرسپولیس نمی گذارم و مدیون این هواداران هستم. این هواداران هستند که ما را بزرگ کرده اند. من ولی در مورد خودم حرف نمی زنم. چرا بازیکنان دیگر باید بیایند شکایت کنند و پولشان را بگیرند و بروند ولی بازیکن ایران در فشار اقتصادی باشد.
مهاجم پرسپولیس در واکنش به این سوال که چقدر احتمال ماندش وجود دارد، اضافه کرد: بستگی به باشگاه دارد. آنها گفته اند که باشگاه سقف قرارداد دارد و شرایط خاص خودش را. من هم با وکیلم صحبت کرده ام و نظرات خودمان را داریم.

علیپور در واکنش به این سوال که چرا از فعل "بودم" در حرف‌هایش استفاده کرده، گفت: ۶ سال در پرسپولیس بوده‌ام و اگر امسال هم بمانم می‌شود ۷ سال.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به این سوال که از مدیران باشگاه ۱۰ میلیارد خواسته، عنوان کرد: شما مگر رقم را می‌دانید؟

خبرنگار در واکنش به این سوال گفت نه نمی دانم. علیپور سپس در واکنش به این سوال که رقم درخواستی اش را بگوید، تاکید کرد: من که نمی توانم بگویم. اگر چنین چیزی باشد که باشگاه باید به شما سند و مدرک نشان بدهد. از مدیران باشگاه بپرسید تا آنها شفاف سازی کنند ولی چنین چیزی که شما می گویید نیست.

کد خبر 546510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha