تست کرونای رابرت پتینسون، آخرین بازیگر نقش بتمن مثبت شد. ابتلای او به کرونا پروژه تولید بتمن توسط کمپانی برادران وارنر را متوقف کرد.

رابرت پتینسون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، توقف این پروژه سینمایی در حالی صورت گرفت که تنها چند روز بود که دوباره به جریان افتاده بود. این پروژه سینمایی قبلا به دلیل شیوع کرونا و قرنطینه متوقف شده بود. سخنگوی کمپانی برادران وارنر که تولیدکننده این پروژه سینمایی است، گفت: یکی از اعضای این پروژه به کرونا مبتلا شده و طبق پروتکل‌های بهداشتی در قرنطینه به سر می‌برد و فیلمبرداری موقتا متوقف شده است.

هر چند او صراحتا نام فرد مبتلا را اعلام نکرد اما هالیوود ریپورتر گزارش داد این فیلمبرداری به دلیل ابتلای رابرت پتینسون، بازیگر نقش بتمن متوقف شده و او پیش از شروع دوباره فیلمبرداری به مدت ۲ هفته در قرنطینه خواهد بود. تولید این فیلم در هرتفوردشایر انگلیس تنها ۳ روز بود دوباره شروع شده بود. این پروژه هم مانند بسیاری از پروژهای سینمایی دیگر در ماه مارس به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. دولت انگلیس در ماه مه، موازین جدید برای فاصله‌گذاری و کنترل دمای بدن افراد در جریان تولید پروژه‌های سینمایی تدوین کرد تا کم‌کم کارها از سر گرفته شود.

پتینسون که بیشتر شهرتش را مدیون بازی در مجموعه فیلم گرگ و میش است، سال گذشته با انصراف بن افلک از نقش بتمن، به عنوان بازیگر جدید این نقش انتخاب شد. بتمن قرار بود در ژوئن سال آینده اکران شود که به دلیل توقف در فیلم‌برداری تاریخ اکران آن تا اکتبر ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. 

غیر از پتینسون، در این فیلم زویی کرویتز در نقش کت‌وومن، پل دینو در نقش ریدلر و جفری رایت در نقش گوردون بازی می‌کنند. جان تورتورو، پیتر سارسگارد، جیمی لاسون، اندی سرکیس و کالین فرل دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 546467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha