یک روز پس از ابتلای آمیتاب باچان و پسرش آبیشک به ویروس کرونا و بستری شدن هر دو ستاره بالیوودی در بیمارستان، پاسخ آزمایش عروس نامدار و نوه هشت ساله خاندان باچان هم مثبت شد.

آیشواریا رای بازیگر هندی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، مشهورترین خانواده سینمای هند و ستاره‌های بالیوودی این روزها با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند. روز گذشته خبر ابتلای باچان بزرگ و پسرش به کرونا آمد و امروز اعلام شد آیشواریا رای و دختر هشت ساله‌اش هم مانند آبیشک و آمیتاب باچان به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند. هنوز معلوم نیست این دو بیمار تازه در بیمارستان بستری هستند یا نه.

راجش توپ، وزیر بهداشت ایالت ماهارسترا این خبر را به رسانه‌ها داد و اعلام کرد نشانه‌های کرونا در هر چهار نفر بسیار ملایم و وضعیت سلامتی و بدنی آنها پایدار است. رای باچان علاوه بر بالیوود در چند پروژه هالیوودی هم ایفای نقش کرده و سفیر برندهای مشهور و معتبر تجاری است. باید دید آیا قرنطینه شدن او تاثیری بر توقف تولید فیلم‌های هندی دارد یا این ستاره ۴۶ ساله مشغول کار نبوده است.

آمیتاب باچان ۷۷ ساله و پسر ۴۴ ساله‌اش آبیشک در بیمارستانی در بمبئی بستری هستند و هر دو از هواداران خواسته‌اند خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند. مقام‌های بهداشتی محل اقامت باچان‌ها را ضدعفونی کردند و حتی خودروها را هم از قلم نینداختند.

کد خبر 530242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha